.

Beantwoord

Verlengen abonnement lukt niet. Waar komt dat door?

  • 1 November 2015
  • 9 reacties
  • 232 Bekeken

Badge
Ik wil mijn abonnement verlengen met een jaar en gebruik maken van " vaste klant aanbieding" met €5 voor 300 belminuten en €9 voor 1500 MB
Dit voer ik in maar wanneer ik op "Pas Aan" clickt komt er een melding dat er iets fout os gegaan
Kon tot 2/11 maar probeer al 3 dagen te wijzigen, en ben nu bang dat ik de voordeel misloop
icon

Beste antwoord door Tiury 3 November 2015, 14:09

Bekijk originele reactie

9 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Dacht dat ik 10 dagen terug mijn bundel al had aangepast, maar zag op de factuur dat het nog niet door gevoerd was. Nu ik het opnieuw wil doen krijg ik ook de foutmelding.
Ondanks fout melding heb ik nu wel een bevestigings mail gekregen, gaat nu alleen een maand later in dan gepland...:( Ook mijn dochter dacht bundel aangepast te hebben met hogere internet bundel, blijkt dus ook niet zo te zijn. Echt vervelend!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mvenema,

Wat onhandig dat het niet lukte om je bundels te wijzigen via Mijn Simyo. Deze verlengactie loopt nog wel een tijdje, dus er was geen haast bij geboden 😉. Gelukkig zie ik dat het op 1 november is gelukt om je bundels aan te passen. Kun je me vertellen hoe je dit uiteindelijk toch voor elkaar hebt gekregen?

@Mariet, ook fijn om van jou te vernemen dat het is gelukt. Omdat de bundel op 1 november is aangepast, is de bundelwijziging klaargezet voor 1 december 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Nou, uiteindelijk pas gelukt omdat ik het via de website, en dus niet de app probeerde te wijzigen. Dit lukte!
Loop wel de actie mis voor deze maand, maar scheelt maar €2, dus overleef ik wel
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mvenema,

Ah! Daar heeft het hem dan in gezeten. Goed dat je het nog even via onze website hebt geprobeerd. Jammer dat de verlenging net niet meer geldt voor november. Vanaf december kunt je gelukkig gebruik maken van je nieuwe bundels :)

Veel plezier met je nieuwe abonnement!

Groetjes,
Angela
Badge
Nu is mijn vraag op het forum al beantwoord, en wil ik niet langer e-mails ontvangen elke keer iemand een nieuwe reactie plaats.. Hoe kan ik het topic
sluiten/verwijderen om dit te voorkomen?
Marianne
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mvenema,

Ik vind het fijn om te horen dat je vraag is beantwoord. Als je geen e-mails meer wilt ontvangen, dan kun je bij je Instellingen de optie "Ontvang notificaties van je favorieten" uitzetten.

Een topic wordt nooit verwijderd. Andere klanten met een soortgelijke vraag kunnen via jouw topic/ vraag antwoord krijgen op hun vraag 🙂 Het is wel mogelijk om hem te sluiten. In dit geval kun je de bovenstaande optie uitzetten 😉
Badge
Hmmmm...... Weer een probleem met de App versie maar ook op Via inloggen op Simyo.nl met IPhone en IPad.
Ik kom in instellingen, maar vind nergens de mogelijkheid de " Ontvang notificaties van je favorieten" uit te zetten.
Kan je mij hierbij helpen? Ik zie alleen de mogelijkheid omaanbiedingen en acties" per mail te ontvangen uit te zetten!
Onder instellingen kan ik kiezen tussen persoonlijke gegevens/Netwerkinstellingen en Meer- Simkaart of Abonnementen
Hoe verder?
Gr, Marianne
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mvenema,

Dit kun je niet doen via het kopje 'Instellingen' op Mijn Simyo. Je kunt hiervoor naar jouw forumprofiel gaan. Daar kies je voor de instellingen en krijg je de mogelijkheid om dit aan te passen. Kun je dit vinden?

Groetjes,
Angela

Reageer