.

Beantwoord

Verleng ik mijn contract als ik klik op 'nog een jaar'?

  • 22 October 2015
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Badge
Goedenavond,

Via de mail kreeg ik het bericht over de nieuwe tarieven van Simyo. Ik weet alleen niet wat voor soort contract ik nu heb en waar ik dit kan zien/terugvinden. Vanaf 30 juni 2013 maak ik gebruik van Simyo en mij is vorig jaar verteld dat deze gewoon doorloopt en iedere maand opzegbaar is. Maar wat als ik nu gebruik wil maken van de extra gratis mb's (wat voor mij €4,- per maand scheelt bij het zelfde aantal belminuten en mb's), dan moet ik een 'jaar - extra voordelig' afsluiten, maar is de looptijd dan ook een jaar of blijft mijn contract iedere maand opzegbaar.

Alvast bedankt voor uw reactie.

M.v.g.

Stijn
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 22 October 2015, 21:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo StijnF,

Welkom op het Simyo Forum.

Indien je weer een jaarcontract afsluit kan je 365 dagen lang niet weg bij Simyo.
Je kan wel je bundels aanpassen iedere maand. Dit kan omhoog en omlaag.
Na 365 = 12 maanden Simyo kan je weer maandelijks opzeggen.

Heb ik het zo voldoende voor je uitgelegd?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi StijnF,

Goed om te zien dat je interesse hebt in onze nieuwe bundels 🙂 Helemaal mooi dat dit voor jou voordeliger uitvalt.

Zoals je ziet heb ik het antwoord van Maikel.twinnie gemarkeerd. Wat hij aangeeft klopt namelijk precies. Zodra jij kiest voor de optie 'nog een jaar - extra voordelig', verleng jij jouw abonnement met 1 jaar. Je hebt nog niet eerder gekozen voor een verlenging.

Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?

@Maikel,twinnie, goed en duidelijk antwoord 🙂 Heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer