.

Beantwoord

van PrePaid naar Sim Only, wat is het tarief?

  • 7 May 2016
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Badge +1
Hoi,
ik heb al sinds jaaaaaaaaren een prive prepaid nummer. Daarnaast een separaat sim only dat ik zakelijk gebruik. Leuke met sim only is de geweldige prijs (5 euro voor 300min en internetverdubbelaar 1000mb voor 6 euro). Ik wil mijn prepaid eigenlijk omvormen naar sim only met de leuke prijzen, maar ik zie dat ik dan een nieuw abonnement moet afsluiten en dus de dubbelde versie moet gaan betalen? Of is er een interne regeling voor trouwe klanten die overstappen 😛

Wie wat waar en hoe. Advies?

Groet
Rudi
icon

Beste antwoord door Angela 9 May 2016, 13:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Erkael,

Goed om je terug te zien op het forum!

Wat leuk dat je overweegt over te stappen met jouw Prepaid aansluiting naar een Sim Only! Dat je nu het liefst gebruikt maakt van dezelfde bundels als je hebt met je andere Sim Only, is goed te begrijpen. Helaas kan ik je dit niet bieden 😞

De bundels die extra voordelig zijn, zijn een soort van cadeautje voor verlengende klanten. Als je minimaal 9 maanden gebruik maakt van een Sim Only abonnement, kun je kiezen voor de extra voordelige bundels. Als jij overstapt van Prepaid, kies je dus in eerste instantie voor deze bundels. Na 9 maanden kun je het contract verlengen met 1 jaar en kiezen voor de extra voordelige bundels.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge +1
ohhhh I see... dus eerst even prepaid omzetten naar sim only met de huidige getoonde tarieven en 9 maanden later omschakelen naar de tarieven die ik al tijden gewend ben op mijn andere nummer (een sim only). Dat geeft perspectief, want het scheelt nogal wat. Zeker met die data-verdubbelaar!

Hmm... 9 maanden is nog wel om te overzien. Gegarandeerd dat daarna dat voordeeltje dus voor mij is? 😛
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Erkael,

Dat zie je helemaal goed 🙂

Oei, daar vraag je wat! Garanderen kan ik het helaas nooit. Ik durf niet te zeggen hoe de bundels er over 9 maanden uitzien. Er kan zoveel veranderen! Wat ik je wel kan vertellen is dat je niet bang hoeft te zijn dat het duurder of minder gaat worden. We gaan onze MB bundels niet ineens minder maken of de prijzen ineens heel erg omhoog gooien natuurlijk! Het zou in theorie alleen maar beter kunnen worden.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes,
Angela
Badge +1
thnx ik ga er binnenkort eens even induiken 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi erkael,

Dat is leuk om te horen 🙂. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, weet je het Simyo forum te vinden.

Groetjes, Tiury

Reageer