.

Beantwoord

van prepaid naar abonnmenet

  • 11 February 2012
  • 39 reacties
  • 5068 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

ik heb net een smart phone gekocht en vond het daarom interessant. Nu nog maar eens vergelijken wat ik anders voor abonnement wil. Ik kreeg bij die smartphone ook een hi kaart, maar dacht als vaste klant bij symio te blijven
Reputatie 2
Badge +4
Welkom op het forum Thea,

De e-mail is naar een bepaalde groep klanten verstuurd. Er is hierbij gekeken naar het belgedrag en naar hoe lang men klant is bij Simyo. Als je de e-mail niet hebt ontvangen kunnen wij deze helaas niet alsnog verstrekken. Wij raden je aan om www.simyo.nl in de gaten te houden voor nieuwe aanbiedingen/acties waar u bij de overstap van prepaid naar een abonnement van kan profiteren.

Groetjes,

Manisha
hoe kan ik zorgen dat ik ook een email krijg, ik ben al jarenlang emailklant, maatr weet niet of ik op jullie emaillijst sta= Ik wil mijn nummer misschien over zetten van prepaid naar abonnement.
Badge +2
Hi peggy-sue,

Mijn uitspraak sloeg op het feit dat alle klanten 12 maanden recht hebben op korting en dat wij deze kortingen niet voor bepaalde klanten kunnen verlengen.

Wij bieden bepaalde acties willekeurig aan. Uw man was in dit geval de gelukkige dat hij deze mail heeft ontvangen en aanspraak maakt op deze actie. Het is helaas niet mogelijk voor andere klanten om gebruik te maken van deze actie.

Groetjes,

Arie
bedankt voor je snelle reactie Alex. Toch wel raar om dan hier op het forum op verschillende plekken reacties van jou en moderator Arie te lezen waarin staat dat "alle klanten gelijk behandeld worden en dat je altijd evenveel recht op een voordeel hebt".

Dat is dus pertinent niet waar. Waarom ben ik een mindere klant van Simyo? Ben zelfs al langer gebruiker. Ik hoop dan ook dat dit wel een misverstand is en dat ik alsnog de uitnodiging per mail krijg of jullie alsnog de actie voor mij laten gelden.

Maar goed, als jullie zo strikt zijn en geen uitzondering willen maken dan zal ik alles maar annuleren en samen met mijn man op zoek gaan naar een provider die wél alle klanten gelijk behandelen. Helaas voor ons, maar blijkbaar niet voor jullie want zo belangrijk zijn klanten dan blijkbaar niet.

graag nog je reactie!

groet, peggy-sue
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum peggy-sue,

In het Simyo systeem staan de email adressen geregistreerd waarnaar de email is gestuurd. Deze is weer gekoppeld aan de account van de klant. Als jij geen email hebt gehad en je hebt de de email van je man gebruikt, kom je niet in aanmerking voor de actie. Dit komt omdat jouw email adres niet in de mailing zat.

Groetjes,

Alex
Ik heb zojuist ook mijn prepaid overgezet naar een sim-only abonnement. Ik kon echter tijden het proces nergens zien dat ik de aansluitkosten retour zou krijgen. Nu zit ik hier te lezen en begrijp ik dat het alleen geldig is voor klanten die een mail hebben ontvangen.

Die mail heb IK niet ontvangen maar mijn man wel. Ik wist niet waarom ik de mail niet heb gehad, maar zocht daar niets achter. Heb dus via de link in de mail van mijn man de bestelling geplaatst. Las ook in de mail dat het alleen geldig is voor ' Simyo prepaid klanten die hun huidige Simyo prepaid nummer meenemen naar Simyo sim only". Nou, daar val ik ook onder, dus ga ik er van uit dat het ook voor mij geldig is.

Maar is dit nu wel of niet zo? Krijg ik de aansluitkosten vergoed of niet? Graag een reactie zodat ik alsnog kan annuleren als ik 14,99 moet bijbetalen.

groet, peggy-sue
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Krocke,

Als je prepaid telefoonnummer is overgezet op een Simyo sim only simkaart, kun je contact met Simyo opnemen. Vervolgens kunnen wij het resterende beltegoed verrekenen met je factuur. Dit is overigens alleen geldig als je van Simyo prepaid overstapt naar een Simyo abonnement.

Groetjes,

Alex
Wat gebeurt er met mijn resterende beltegoed van mijn pre-paid simyo kaart
als ik overstap op een simyo abonnement, wordt deze terug gestort of komt
dat beltegoed te vervallen ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sjoerd,

Volgens mijn gegevens heb je inderdaad deze email ontvangen. Als je bestelling voor 29/2/12 hebt gedaan, maak je hierdoor automatisch gebruik van de actie. Je hoeft dus geen aansluitkosten te betalen.

Groetjes,

Alex
Hoi ALEX,


En die mail heb ik ook gehad. Ben al lang klant. Dus kom op.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum sjoerd,

De mogelijkheid tot vergoeding van de aansluitkosten is alleen geldig voor klanten die een email hebben ontvangen waarin staat het het mogelijk is om van prepaid naar een abonnement over te stappen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Hallo Arie,
ik lees zojuist je antwoord naar Bets, ik heb omgezet van prepaid naar abonnement en krijg van de klantenservice een bericht terug dat ik het geld niet terug krijg ??? alleen als je omzet via de aktie op de site !! heb ik net 2 dagen eerder omgezet !! Wat is dit nu; zoiets als weg is pech, jammer dan vaste klant !!!
Badge +2
Hi Bets,

De aansluitkosten die je bij het overzicht van je bestelling ziet staan, krijg je bij de overstap van prepaid naar een abonnement retour op je eerste factuur. Dit geldt alleen voor de klanten die een email hebben ontvangen met daarin aangegeven dat het mogelijk is om over te stappen. Deze actie is dus niet voor iedereen geldig.

Groetjes,

Arie

Reageer