.

Beantwoord

Simyo XXL van 20 euro per maand naar 16 euro per maand, moet je dit zelf aanpassen?

  • 23 August 2015
  • 9 reacties
  • 215 Bekeken

Blijkbaar is er een prijsverlaging geweest in een XXL abonnement, van 20 euro per maand naar n16 euro per maand.
Waarom wordt dit niet automatisch bijgesteld, maar moet je dus zelf je bundel aanpassen ? Het aantal minuten blijft hetzelfde, dus vind het niet getuigen van een goede service.....
icon

Beste antwoord door Naomi 25 August 2015, 12:33

Bekijk originele reactie

9 reacties

Eenvoudige verklaring...jij bent verantwoordelijk voor jouw beheer/keuze.
Simyo mag jouw bundel niet veranderen. Stel de prijs ging omhoog.....:?
Service staat hier buiten dus.

Je bent baas over je eigen bundel.......Rule number one ! 🆒
Zoals Friesian al zegt ja.. Heeft niks met service te maken maar is wettelijk vastgelegd. Helaas soms ten nadele van de klant. Maar sinds wanneer is dat dan?
Dankjewel voor jullie reactie, maar dan is het toch netjes als Simyo in ieder geval de klanten informeert dat er prijs verlagingen zijn, of zijn ze dit niet wettelijk verplicht ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ingeborg01,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik ben allereerst een forum gebruiker en geen medewerker.
Juridisch gezien is het volkomen legaal wat Simyo doet.
Je hebt immers een contract waar de voorwaarden niet van worden aangepast. Enkel wordt de dienst voor nieuwe klanten aangepast.
Simyo is in dit geval niet verplicht je te melden dat er nieuwe producten zijn of de voorwaarden voor nieuwe producten zijn veranderd omdat dit voor bestaande klanten niet relevant is.

Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi,

Dankjewel! Je hebt me heel goed geholpen. maar had het wel klantvriendelijk gevonden als ze bestaand klanten even een emailtje hadden gestuurd. Bestaande klanten worden overal een beetje ondergewaardeerd heb ik het gevoel haha. Ik zal in de toekomst zelf wat meer inloggen om eventuele veranderingen wat eerder op te pikken.

Nogmaals, dankjewel !
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ingeborg01, welkom op het forum van Simyo :)

Fijn dat Friesian, Raytje en maikel.twinnie je goed hebben geholpen. Dank jullie wel jongens 😳 Zoals Friesian en maikel.twinnie zeggen:

Simyo mag jouw bundel niet veranderen. Stel de prijs ging omhoog.....:?
Service staat hier buiten dus.


Juridisch gezien is het volkomen legaal wat Simyo doet.
Je hebt immers een contract waar de voorwaarden niet van worden aangepast. Enkel wordt de dienst voor nieuwe klanten aangepast.
Simyo is in dit geval niet verplicht je te melden dat er nieuwe producten zijn of de voorwaarden voor nieuwe producten zijn veranderd omdat dit voor bestaande klanten niet relevant is.


Daarnaast hebben we alle klanten op de hoogte gesteld van de nieuwe bundels. Op 3 december 2014 hebben we iedereen een e-mail gestuurd en geïnformeerd. Op die manier kon je vanaf 1 januari 2015 gebruikmaken van de nieuwe bundels als je een wijziging doorgaf via Mijn Simyo.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan zien we je graag op het forum 🙂
Hoi,

Dan heb ik denk ik die email helemaal gemist ! Zoals ik al zei, ik zal wat vaker inloggen....dat doe ik eigenlijk nooit omdat alles altijd goed loopt en ik nooit problemen heb.. Nogmaals, dank voor de reacties !
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ingeborg01,

Vaker inloggen is inderdaad een heel goed idee, zo mis je nooit iets! Ook is het goed om te weten dat de e-mails van Simyo nooit spam zijn, maar vaak nuttige informatie bevat, zoals prijswijzigingen of nieuwe producten 🙂. Daarin proberen we het ook alleen te sturen naar de klanten waarvoor de informatie relevant is. Hou ze dus goed in de gaten!

Groetjes, Tiury
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ingeborg,

Misschien even controleren of de e-mail adressen van Simyo in de spam filter zitten?
Indien dit het geval is, kun je deze eruit halen en zo mis je nooit wat!

Hopelijk heb je wat aan deze tip!

Reageer