.

Beantwoord

Opzegtermijn onduidelijk en niet vindbaar. Wie kan mij vertellen waar dit staat?

  • 26 September 2015
  • 5 reacties
  • 399 Bekeken

Badge
Hoi, er staat dat je onder Mijn abonnement kunt zien tot wanneer je abonnement loopt maar dit is wat mij betreft niet duidelijk en ik heb het ook niet kunnen vinden. Wat is mijn opzegtermijn?
---
De einddatum van je jaarabonnement vind je op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Onder 'Mijn abonnement' staat aangegeven tot welke datum je abonnement loopt.
icon

Beste antwoord door Angela 28 September 2015, 12:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Henk,

Indien je een jaarcontract hebt is hij 1 jaar na start datum opzegbaar met 1 maand opzegtermijn.

Heb je een maand abonnement.
Kun je deze maandelijks opzeggen met 1 maand opzegtermijn.

Heb ik je zo goed geholpen?
Ik zal proberen het eenvoudig te stellen, henkvandijk2.
Loopt er een jaarabbo dan staat er een datum bij Mijn abonnement.
Staat er geen datum dan is je abbo inmiddels maandelijks opzegbaar.
Bron:https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/faq-lang-loopt-mijn-contract-2845
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henk,

Indien je een jaarcontract hebt is hij 1 jaar na start datum opzegbaar met 1 maand opzegtermijn.

Heb je een maand abonnement.
Kun je deze maandelijks opzeggen met 1 maand opzegtermijn.

Heb ik je zo goed geholpen?


Ik zal proberen het eenvoudig te stellen, henkvandijk2.
Loopt er een jaarabbo dan staat er een datum bij Mijn abonnement.
Staat er geen datum dan is je abbo inmiddels maandelijks opzegbaar.
Bron:https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/faq-lang-loopt-mijn-contract-2845


Hoi Henkvandijk2,

Goed dat je dit even komt navragen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hier onduidelijkheid over is.

Zoals je zit heb ik hierboven de antwoorden van Maikel.twinnie & A.Hello-to-you gecombineerd. Beiden geven namelijk het juiste antwoord op jouw vraag. Als jij geen datum ziet staan via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement, dan is de looptijd van jouw contract verstreken. Precies zoals A.Hello-to-you aangeeft. (Bedankt!)

Je hebt dan nog wel een opzegtermijn van één maand. Stel je zegt jouw abonnement vandaag op, loopt deze nog door tot 28 oktober 2015. Dit vind je terug in het bericht van Maikel.twinnie. (Dank je :))

Zijn er nog onduidelijkheden of vragen, laat het dan even weten. Dan helpen wij je verder.

Groetjes,
Angela
Badge
Dankje Angela, dat is een antwoord waar ik wat aan heb.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi henkvandijk2,

Bedankt voor je terugkoppeling 🙂 Top om te horen dat het antwoord duidelijk is, graag gedaan.

Hopelijk tot ziens op het forum 🙂

Reageer