Momenteel heb ik Simyo Prepaid.
Vorige week heb ik bij belsimpel.nl een pakket besteld met een telefoon en een Simyo Sim-Only abonnement, omdat ik dan korting kreeg op de telefoon. Daarbij heb ik ook nummerbehoud aangevraagd. De telefoon heb ik vandaag afgehaald.
Van jullie heb ik afgelopen zaterdag twee mails ontvangen. In de eerste staat dat mijn nieuwe Simyo startpakket binnen drie werkdagen in mijn brievenbus valt. In de tweede email staat dat jullie mijn aanvraag voor nummerbehoud hebben ontvangen.
In de tweede mail staat echter ook dat als ik overstap van Simyo Prepaid naar Simyo Sim-Only dat ik dan mijn aanvraag voor nummerbehoud moet annuleren en dat ik via Mijn Simyo kan overstappen naar Sim-Only.
Moet ik dan ook het Sim-Only abonnement dat ik via belsimpel heb besteld annuleren? In dat geval moet ik namelijk, zo werd mij bij belsimpel verteld, ook even mijn telefoon weer terugbrengen en een nieuwe bestelling voor een telefoon plaatsen. Ik had het abonnement en de telefoon immers als pakket gekocht. Als dat de snelste optie is vind ik dat op zich niet zo'n probleem, want ik begreep van belsimpel dat mijn nummer anders pas op 21 september overgezet zal worden.
Wat is het snelst/handigst?
En hoe kan ik eventueel de aanvraag voor nummerbehoud annuleren?
Ik zal het forum in de gaten houden, dus als jullie nog een vraag aan mij hebben kan ik snel reageren.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie