.

Beantwoord

Klopt het dat mijn bundels nog niet actief zijn?

  • 16 August 2014
  • 6 reacties
  • 404 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik zoy gisteren overgezet worden maar mijn bundel is nog niet actief en heb ook geen internet
icon

Beste antwoord door Kim 18 August 2014, 09:23

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hoi kbenjila, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat er iets niet helemaal goed stond, dit heeft onze IT afdeling zojuist voor je gecorrigeerd.
Je abonnement is nu actief en de kosten die je hierdoor onterecht hebt gemaakt, ga ik natuurlijk voor je vergoeden.

Daarnaast zie ik geen reden waarom je geen verbinding zou krijgen met mobiel internet, daarom ben ik benieuwd of wel de juiste instellingen staan ingesteld in je telefoon. Van welke telefoon maak je gebruik?

Ik hoor graag van je! 🙂
Badge
Hallo,

Mijn bundel is nu actief:rolleyes:, maar krijg nog geen internet op mijn galaxy s3: Dit zijn mijn gegevens:
Kies Instellingen
Kies Draadloos en netwerken
Kies Mobiele netwerken
Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan
Kies Namen toegangspunten
Kies de menu-toets en kies NieuweAPN
Bij Naam, voer Mobiel Internet in
Bij APN, voer portalmmm.nl in als je 3G hebt en KPN4G.nl als je Flex 4G hebt
Bij Proxy, voer niets in
Bij Poort, voer niets in
Bij Gebruikersnaam, voer niets in
Bij Wachtwoord, voer niets in
Scroll naar beneden
Bij MCC, voer 204 in
Bij MNC, voer 08 in
Bij Verificatietype, kies PAP
Bij Type toegangspunt, vink Internet aan
Kies de menu-toets
Kies Opslaan
Kies Mobiel Internet en vink deze aan
Keer terug naar het Startscherm
Zet de Samsung Galaxy uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren

maar helaas geen internet..ook niet na een half uur wachten.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi kbenjila,

Fijn om te lezen dat alle bundels actief zijn. Om goed gebruik te maken van internet moet je even je internetinstellingen controleren. Als APN moet je 'portalmmm.nl' gebruiken. Verder moet je ook de optie 'internet op je mobiel' aan zetten op Mijn Simyo. Kun je 3G vastzetten? Dan kan je telefoon niet switchen tussen 3G en 2G, dat wil ook nog wel eens helpen :)

Zie hieronder de juiste instellingen:

APN: portalmmm.nl
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default

Mocht je er niet uitkomen, kijk dan even in dit topic. Wellicht vind je daar nog een tip van een gebruiker :)

Ik ben erg benieuwd of het je met deze gegevens lukt om je internet werkend te krijgen. Zou je dat willen laten weten?
Badge
Hallo,

Bedankt voor je assistentie, maar tot op heden nog geen verbinding. Dit geldt ook met de instellingen die ik via de helpdesk heb toegestuurd gekregen: Ondertussen ben ik weer een paar dagen verder en nog geen gebruik kunnen maken van mijn bundel. Mijn telefoon werkt wel met een prepaid kaartje van lyca..daar heb ik zo verbinding.

Heb al meerdere tips en stappen uit de forum geprobeerd maar nog steeds niks.

Mocht er iemand een oplossing hebben, die zou ik erkentelijk zijn
Badge
Het schijnt dat ik nu wel verbinding hebt. De settings zijn niet anders dan 4 dagen geleden. Nu nog hopen dat het stabiel blijftredface
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kbenjila,

Wat goed om te horen dat je nu wel verbinding hebt met het internet 🙂 Het is belangrijk om het nu even in de gaten te houden of het stabiel blijft. Zou je ons hiervan op de hoogte willen houden?

Reageer