.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement na 1 jaar maandelijks opzeggen?

  • 14 September 2015
  • 7 reacties
  • 316 Bekeken

Badge
Goedemiddag

Ik ben ooit begonnen bij Simyo met een jaarabonnement. Daarna is het mogelijk geworden om per maand te wijzigen in bedbundels. Hoe zit het dan met opzeggen? Is dat dan iedere maand mogelijk?

Bedankt voor het meedenken
icon

Beste antwoord door Ray 14 September 2015, 13:35

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ja klopt, het opzegtermijn is een maand na het eerste jaar.
Badge
Super! Bedankt voor je snelle reactie. Het is helemaal duidelijk nu.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jamyfun1,

Je gaat ons toch niet verlaten hé 😞 Dat zou ik erg jammer vinden. Het is goed dat je wel even komt navragen hoe het ervoor staat wat betreft jouw abonnement. En je hebt ook al antwoord gehad van Raytje 🙂 Zijn antwoord klopt helemaal en daarom heb ik zijn bericht als antwoord gemarkeerd. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@Raytje, wederom bedankt voor je hulp!

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Zo houden we het forum overzichtelijk.

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela

Ik heb gisteren op de website van Simyo mijn abonnement opgezegd op verzoek van de nieuwe provider (zal geen namen noemen, hou het maar netjes).
MAAR je raadt het al, ik krijg het contract net en er zit een addertje onder het gras bij het andere abonnement. Ik heb de hele transactie geannuleerd en blijf bij jullie. Kun jij in de administratie nakijken of die opzegging geregistreerd is (zou per 15 oktober zijn) en kun je dat dan nog terugdraaien? Ik blijf gewoon bij SImyo. Het gras lijkt groener bij de buren maar het is het het groenst, HA
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jamyfun1,

Vervelend om te lezen dat het niet zo zonnig was bij jouw nieuwe provider als je dacht dat het was! Natuurlijk vind ik het fijn om te lezen dat je nu besloten hebt om bij Simyo te blijven :)

Ik heb het een en ander voor je nagekeken in het systeem. Allereerst zie ik dat het verzoek voor nummerbehoud afgewezen is op 14 september wegens een verkeerd doorgegeven simkaartnummer. Dit betekent dat jouw 06-nummer sowieso niet overgezet wordt. Het is wel belangrijk dat je het nieuwe contract goed hebt geannuleerd. Hier krijg je vaak ook een bevestiging van. Het zou zonde zijn als dit contract toch ingaat met het tijdelijke nummer en je dubbele kosten hebt.

Op dit moment zie ik geen opzegging in ons systeem. Ik wil graag uitzoeken of dit nog gaat gebeuren. Dit kunnen we dan namelijk niet meer terugdraaien. Kun je mij vertellen hoe je precies opgezegd hebt en via welke weg? Dan kan ik het nakijken voor je. Alvast bedankt.

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,

Ik heb via de website hier opgezegd. Bij mijn Simyo is er een optie om je abonnement op te zeggen door te klikken. Dit heb ik gedaan afgelopen maandag de 14e. Is dit voldoende info? Ik heb van de nieuwe provider een afzegging gekregen, dus dubbele kosten blijven me bespaard.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jamyfun1,

Het zit je geloof ik wel mee, want zo te zien is je opzeggen helemaal niet gelukt. Goed dat je ook al een afzegging hebt gekregen. Jouw telefoonnummer blijft nu dus ook gewoon actief bij ons in het systeem, veilig en blij bij Simyo 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer