.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement afkopen?

  • 14 March 2016
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Mijn sim only abo loopt 11 juni 2016 af, kan ik 1 maand afkopen zodat ik mij nu al aan kan melden bij een andere provider?
icon

Beste antwoord door Caspar 15 March 2016, 11:58

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Wil je je nummer behouden? Dan zou je nu al je nummer aanvraag bij de provider waar je naar toe wilt gaan aanvragen, of wat wil je precies? Maar tot mei klant blijven in plaats van mei?

Jammer dat je wilt overstappen, mag ik vragen waarom? :)

Mvg,

Simnlru
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Benifial,

Welkom op het forum, maar wel jammer dat je weg wilt gaan bij Simyo :(

Het is zeker mogelijk om je abonnement af te kopen. Ik heb je daarvoor even een mail gestuurd met de voorwaarden van het afkopen. Heb je de mail gehad? Je kan reageren op de mail als je wel of niet akkoord gaat met de voorwaarden.

Net zoals simnlru ben ik eigenlijk ook wel benieuwd waarom je over wilt stappen...

Groetjes Caspar

@simnlru bedankt voor je hulp!
Hoi Casper,

Ik wil idd nu overstappen naar een andere provider omdat ik de aparte bel en internet bundel niet ideaal vindt.
Ik wil daarom graag 1 bundel voor zowel bellen als internet.

Ook heb ik nu een goede aanbieding voor een nieuwe telefoon.

Ik wil nu tot 11 mei 2016 bij Simyo blijven de laatste maand wil ik afkopen, zodat ik mij nu al aan kan melden bij de nieuwe provider en kan profiteren van de huidige aanbieding.

Groet,
Bert
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bert,

Jammer om te zien dat je dit hebt besloten 😞 Natuurlijk moet je kiezen voor een abonnement wat bij jou past. Als wij niet in het plaatje passen is dat jammer, maar voor jou dan de beste keuze om over te stappen.

Zoals Caspar in zijn vorige bericht heeft aangegeven, kun je reageren op de e-mail die gestuurd is met daarin het afkoopvoorstel. Zodra je dit hebt gedaan, kun je een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud bij je nieuwe provider. Je kunt aan hen aangeven dat het akkoord is vanuit ons dat je per 11 mei gaat overstappen.

De aanvraag wordt dan verwerkt samen met de afkoopsom. Jouw akkoord is hiervoor nog nodig in de vorm van een antwoord op de e-mail. Gaat dat lukken?

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Bedankt voor je reactie, ik heb zojuist mijn reactie per mail teruggestuurd.

Mvg,
Bert
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Beniflal,

Jij ook hartstikke bedankt voor je uitleg en voor de reactie per e-mail 🙂. Zo te zien heeft mijn collega Bas het inmiddels afgewikkeld en kun je overstappen.

Als je nog verdere vragen hebt, hoor ik dit graag van je 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer