.

Beantwoord

Kan ik gelijk weer terug overstappen naar Prepaid?

  • 25 April 2016
  • 9 reacties
  • 161 Bekeken

Badge
Als je een abonnement hebt en het blijkt in de praktijk dat je geregeld de belminuten niet opmaakt en je wilt terug naar prepaid kn dat per direct of moet je eerst je abonnement tot einde contract gebruiken?
icon

Beste antwoord door Angela 26 April 2016, 10:03

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Joppe3010,

Goed om te weer terug te zien op ons forum 🙂

Dat je het zonde vindt om steeds belminuten over te houden kan ik me voorstellen. De keus om terug te gaan naar een Simyo Prepaid is dan heel verstandig.

Op het moment dat jij een jaarcontract hebt afgesloten, zal jij inderdaad moeten wachten met de overstap tot de einddatum verstreken is. Je mag eerder overstappen, maar dan wordt er een afkoopsom berekend voor de resterende maanden in het contract. Dit is natuurlijk zonde omdat je de belminuten die je als het ware afkoopt, niet kunt gebruiken. Ik raad je dan ook niet aan om dit te doen.

Ik heb even gekeken wanneer je eventueel over zou kunnen gaan op een Prepaid. Jouw contract loopt nog tot 15 september 2016. Je kunt 2 maanden voor deze datum al een nieuwe Prepaid bestelling plaatsen en nummerbehoud aanvragen. Als overstapdatum kies je dan 15 september 🙂 Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Hai Angela bedankt voor je reactie. Dan gaan we waarschijnlijk in september terug naar prepaid. Kan het nog even een paar maand aanzien.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi joppe3010,

Goed dat je het nog even aanziet en eventueel later nog overstapt naar een Simyo Prepaid 🙂. Mocht je hier nog vragen over hebben, ben je uiteraard altijd welkom op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury
Badge
Hallo ik heb inmiddels geprobeert om prepaid aan te vragen maar dit lukt niet. Krijg de opmerkingen dat het contract nog loopt en of het simkaartnummer wel klopt. Ik heb inmiddels al van alles gedaan wat betreft simkaartnr. Hoofdletters kleine letter de nul en de o maar ik kom er niet door. Contract loopt tot 15 september.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Joppe3010,

Wat leuk om je weer te zien op het forum!

Erg jammer dat het niet gelukt is om nummerbehoud aan te vragen op je nieuwe prepaid aansluiting. Graag zoek ik voor je uit waar dit precies misgaat. Kun je mij hiervoor vertellen of je al een nieuw prepaid pakket hebt kunnen bestellen, of dat het tijdens het bestelproces al misgaat met het aanvragen van nummerbehoud?

Daarnaast wil ik graag weten om welk telefoonnummer het gaat. Ik zie op dit moment namelijk 2 Sim Only aansluitingen staan op jouw. Je mag het nummer naar mij sturen via een privébericht. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. Je ziet de optie dan vanzelf in beeld verschijnen. De rest van je bericht kun je gewoon hier in dit topic plaatsen 🙂 Dan staat je nummer in ieder geval niet publiekelijk op het forum.

Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela het is inmiddels gelukt om prepaid aan te vragen. De fout zat bij het simkaartnummer. Je hoeft namelijk allleen maar de cijfers in te geven zonder de letters. Na even gegoogeld te hebben kwam ik hier achter. Maar bedankt voor je reactie. Neem aan dat verder alles naar wens gaat verlopen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Joppe3010,

Ach, dat is inderdaad wel een goede! De letters zijn inderdaad niet nodig 🙂 Fijn dat het alsnog gelukt is. Ik hoor graag of de aanvraag ook goedgekeurd is. Je krijgt hierover een e-mail ter bevestiging. Als er andere vragen zijn dan weet je ons ook te vinden.

Groetjes,
Angela
Badge
Hai Angela, alles is goed gekeurd. Heb het tijdelijke nummer en pincode al binnen. Zeer vlotte service van Simyo. Binnen 3 werkdagen kan ik het pakket ontvangen. Nogmaals dank
Groetjes Gera alias joppe3010
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Joppe3010,

Geweldig! Super dat het allemaal soepeltjes verloopt nu 🙂 Graag gedaan uiteraard!

Groetjes,
Angela

Reageer