.

Beantwoord

Kan ik bij overstap naar abonnement de aansluiting op naam van dochter zetten?

  • 7 July 2014
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik wil graag het prepaid nr van mijn dochter overzetten naar simyo.
Ze is nog geen 18 dus zal e.e.a. op onze naam moeten.
Welke mogelijkheid is er als ze 18 is om het nummer op haar naam te krijgen.
icon

Beste antwoord door Tiury 8 July 2014, 10:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Max063, welkom op het Simyo forum! 🙂

Het is bij Simyo helaas niet mogelijk om de naam te wijzigen terwijl het contract nog loopt. Het is wel mogelijk om tussentijds het rekeningnummer te wijzigen waar Simyo van incasseert. Zo kan ze wel gewoon zelf betalen voor haar abonnement 🙂 Hoe oud is je dochter op dit moment?
Badge
hallo,

Op dit moment is ze 14. Ik had ook ergens gelezen op het forum dat het mogelijk dat als ze 18 is naar simyo prepaid te gaan met nummerbehoud.En daar weer een simyo sim only af te sluiten op haar naam.
Er is dus niets iets voor contractovername.

Max
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Max063,

Ik heb je vandaag 2 keer gebeld, maar kreeg je helaas niet te pakken. Ik zal proberen zo goed mogelijk te omschrijven wat je opties precies zijn.

Het telefoonnummer van je dochter dat overgenomen moet worden is nu niet een telefoonnummer van Simyo, toch? Je dochter kan dan gewoon een prepaid bij ons bestellen met nummerbehoud. Daar hoeft ze geen 18 voor te zijn, dus dat kan op haar eigen naam. Ze kan dan echter niet overstappen van prepaid naar sim only. Als jullie dus een abonnement (sim only) voor haar willen afsluiten, of binnen de komende 4 jaar (omdat ze nu 14 jaar is), dan moet je de bestelling op jouw naam zetten. Voor het afsluiten van een sim only aansluiting moet je namelijk 18 jaar of ouder zijn.

Heb ik het zo goed uitgelegd?

Reageer