.

Beantwoord

Internetbundel aanpassen

  • 19 July 2014
  • 6 reacties
  • 459 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn dochter zit tijdelijk in het buitenland. Daarom heeft ze haar internetbundel op 0 gezet en voor tijdelijk daar een plaatselijke prepaid simkaart gekocht. Als ze straks terugkomt, gaat ze weer gewoon haar Simyo abonnenment gebruiken en wil ze haar intenetbundel weer aanpassen zoals ze eerst had. Het is me onduidelijk: gaat wijziging van de internetbundel nu in op de 1e van de maand of per direct als je het aanpast?

Gr.
mariah
icon

Beste antwoord door Scotsman 19 July 2014, 16:08

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je geen internetbundel (meer) hebt en je neemt er een, dan gaat die meteen in. Alleen voor het wijzigen van een lopende bundel geldt dat dat pas op de 1e van de volgende maand ingaat (mits je voor de 25e wijzigt).
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mariah, is het antwoord van Scotsman duidelijk voor je?

@Scotsman; Dank je 😃
Badge
Hallo Scotman,

Ja, dank je! Helemaal goed!
Bedankt voor de snelle reacties!

Gr.
mariah
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mariah,

Super dat je geholpen bent met Scotsman z'n antwoord 🙂 Mocht er nog eens iets zijn, weet je hem (of ons natuurlijk) te vinden 😉
Badge
en als mijn bundel leeg is (dus een lopende bundel) kan ik deze dan ook ophogen, tijdens diezelfde maand?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi UdoNiels,

Dat is helaas niet mogelijk. Als je bundel op is, let dan goed op je verbruik. Op de 1e van de volgende maand heb je weer je volledige bundels. Als je elke maand te weinig belminuten of MB's hebt, zou je kunnen overwegen om je bundels te verhogen op Mijn Simyo.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer