.

Beantwoord

Ik wil graag mijn contract verlengen maar dit kan niet voor 1 november. Is dat erg?

  • 28 October 2015
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb een mail ontvangen dat er nieuwe bundel prijzen zijn per 1 november, als ik mijn jaar contract wil verlengen voor 1 november krijg ik een goedkopere bundelprijs, ik kan echter niet mijn contract verlengen omdat ik per 5 februari 2015 bij simyo ben. Ik ben zeer tevreden over simyo dus wil graag verlengen Hoe lossen we dit op .
Vriendelijke groet Johanna hendrika
icon

Beste antwoord door Angela 29 October 2015, 13:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Johanna Hendrika,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt vragen bij ons 🙂 En natuurlijk leuk om te zien dat je graag wilt kiezen voor 'nog een jaar' bij Simyo!

Je hoeft je geen zorgen te maken over de nieuwe tarieven die gaan gelden per 2 november. Belbundels voor bellers die verlengen blijven geldig, ook na 1 november. Je kunt dit dus gewoon afsluiten nadat de tarieven aangepast zijn. Jij gaat voor 300 minuten dan €1 minder betalen! Goeie deal ;)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Dank je wel voor dit snelle antwoord zodra het kan verleng ik mijn contract
Vriendelijke groet Johanna hendrika
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Johanna hendrika 🙂.

Nou, we vinden het hartstikke leuk om te horen! Mocht je nog vragen hebben of tegen iets aanlopen bij de bestelling... zien we je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer