Beste antwoord door maikel.twinnie
Bekijk originele reactieHoe zie ik of opzegging abonnement vorige provider goed is gegaan?
Hoe weet ik zeker dat mijn abonnement bij mijn vorige provider door Simyo goed is opgezegd?
Hallo Cem27,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat weet je zeker als je nummer naar Simyo is geporteerd.
Op de datum dat je nummer wordt overgezet wordt het contract met je oude provider als het goed is stop gezet.
Heb ik je zo goed geholpen?
Welkom op het Simyo Forum.
Dat weet je zeker als je nummer naar Simyo is geporteerd.
Op de datum dat je nummer wordt overgezet wordt het contract met je oude provider als het goed is stop gezet.
Heb ik je zo goed geholpen?
In het geval van een aanvraag met nummerbehoud zal de datum waarop dit nummerbehoud plaats vindt in de e-mail van Simyo staan. Dit is tevens de datum waarop de aansluiting bij je huidige provider is opgezegd.
Hoi Cem27, welkom op het Simyo forum 🙂!
Zo te zien heeft maikel.twinnie je al verteld hoe je zeker weet dat je huidige contract is opgezegd. Zodra je nummer is overgenomen door een andere provider, is het contract automatisch stopgezet. Dit komt omdat je nummer niet meer in gebruik is bij die provider, dus hebben ze geen contract meer. Bij deze bevestig ik ook dat de opzegging.
Uiteraard kun je deze informatie nog het beste checken bij je vorige provider 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie en bedankt RicoK voor de aanvullig!
Zo te zien heeft maikel.twinnie je al verteld hoe je zeker weet dat je huidige contract is opgezegd. Zodra je nummer is overgenomen door een andere provider, is het contract automatisch stopgezet. Dit komt omdat je nummer niet meer in gebruik is bij die provider, dus hebben ze geen contract meer. Bij deze bevestig ik ook dat de opzegging.
Uiteraard kun je deze informatie nog het beste checken bij je vorige provider 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie en bedankt RicoK voor de aanvullig!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.