.

Beantwoord

Hoe zie ik of opzegging abonnement vorige provider goed is gegaan?

  • 28 September 2015
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Hoe weet ik zeker dat mijn abonnement bij mijn vorige provider door Simyo goed is opgezegd?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 28 September 2015, 20:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Cem27,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat weet je zeker als je nummer naar Simyo is geporteerd.
Op de datum dat je nummer wordt overgezet wordt het contract met je oude provider als het goed is stop gezet.

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 7
In het geval van een aanvraag met nummerbehoud zal de datum waarop dit nummerbehoud plaats vindt in de e-mail van Simyo staan. Dit is tevens de datum waarop de aansluiting bij je huidige provider is opgezegd.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Cem27, welkom op het Simyo forum 🙂!

Zo te zien heeft maikel.twinnie je al verteld hoe je zeker weet dat je huidige contract is opgezegd. Zodra je nummer is overgenomen door een andere provider, is het contract automatisch stopgezet. Dit komt omdat je nummer niet meer in gebruik is bij die provider, dus hebben ze geen contract meer. Bij deze bevestig ik ook dat de opzegging.

Uiteraard kun je deze informatie nog het beste checken bij je vorige provider 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie en bedankt RicoK voor de aanvullig!

Reageer