.

Beantwoord

Hoe kan ik de naam van het contract veranderen?

  • 8 June 2016
  • 7 reacties
  • 621 Bekeken

Badge
Hallo,
Heeft iemand een idee hoe ik onderstaande aan kan passen?

Enkele jaren geleden een Abbo voor mijn dochter afgesloten op mijn naam gezien ze nog geen 18 was.
Nu ze 18 is wilde ik dit voor haar aanpassen, maar ik kan de naam niet aanpassen.
Graag hoor ik hoe ik dit wel kan regelen.

Groet,
Gerrit
icon

Beste antwoord door Angela 9 June 2016, 14:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik neem aan dat Simyo dat vast kan regelen, maar je dochter zal natuurlijk wel akkoord moet gaan. Dus ik vermoed dat zij dan haar paspoort nummer en rekening nummer moet koppelen aan het nummer. Bellen oid zal dan denk ik de optie zijn.
Lees dit even door.. :)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303?c=118
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gersta,

Welkom op het Simyo Forum!

Leuk dat je dochter het abonnement op haar naam wilt zetten! Dit is absoluut mogelijk. Zoals Raytje heel goed aangaf, kun je alle informatie vinden op onze website.

Het gaat hierbij dus om een contractovername. Dit kost € 14,99 en valt later niet meer terug te draaien. De voorwaarden om dit te kunnen doen vind je als je op de eerdergenoemde link klikt. Daar vind je ook het formulier dat ingevuld dient te worden. Dit formulier mail je vervolgens naar contractovername@simyo.nl. Als je het vóór de twintigste van de maand opstuurt, gaat de overname in op de eerste van de volgende maand. Zo kun je zelf besluiten vanaf welke maand de aansluiting op de naam van je dochter staat. Als je het vandaag bijvoorbeeld doet, zal het ingaan vanaf 1 juli.

Let je er nog wel op dat je het rekeningnummer apart moet aanpassen op Mijn Simyo?

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd! Heb je verder nog vragen?

@Raytje & Wimj12, heel erg bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt voor de reacties.
Inmiddels aangevraagd. Vind het wel jammer dat er voor betaald moet worden. Je blijft klant, er verandert niets, dan vind ik 15 euro een aanzienlijk bedrag.
Er is nog een minderjarig gezinslid die ook een abbo bij symio heeft. We nemen dus met ons gezin inmiddeks 4 abbo's af.
Wat mij betreft mag er dan wel wat aan het bedrag gedaan worden.

Groet,
Gerrit Starink
Reputatie 7
Badge +7
Je moet maar denken dat het voor jou goedkoper is. Je dochter gaat zelf de maandelijkse kosten betalen, en ook die 15 euro komen op haar rekening.

Maar ik snap je punt wel natuurlijk.
Badge
Ja, het gaat om het idee.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gersta,

Ik snap dat je deze kosten jammer vindt. Helaas kan ik hier niets aan doen: het gaat om administratiekosten die iedereen moet betalen bij een contractovername.

Vind je het leuk als ik jou (of je dochter) 1000MB cadeau geef? Dan kom ik je toch nog een beetje tegemoet :)

Groetjes,
Sean

Reageer