.

Beantwoord

Cadeau internet bundel. Kan ik die gebruiken?

  • 12 May 2016
  • 9 reacties
  • 246 Bekeken

Badge +1
Hallo!

Ik zie dat ik een gratis internet bundel heb voor de maand mei. Volgens de email hoef ik alleen mijn internet data in mijn telefoon aan te doen om deze te kunnen gebruiken maar volgens mijn app is al mijn gebruikt buiten mijn bundel..

Hoe kan ik weten of deze opgelost is?
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten,

RocĂ­o
icon

Beste antwoord door Tiury 12 May 2016, 12:12

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rocpoo, leuk je weer terug te zien op het Simyo forum 🙂.

Je hebt inderdaad een Simyaardag cadeautje gekregen van ons! Deze kun je inderdaad gewoon gebruiken als je de Internet optie aanzet via Mijn Simyo 🙂. Je hebt het echter over verbruik buiten je bundel, die ik niet terugzie in jouw verbruik. Sterker nog, je hebt nog 1000 MB helemaal over om te gebruiken.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes, Tiury
Badge +1
Hallo Tiury,

Hartelijk bedankt voor je antwoord.!
Je zegt dat ik over verbruik heb buiten mijn bundel maar ik heb helemaal niks gebruikt.
Internet is volgens mijn simyo en volgens mijn telefoon al aan.. Maar ik kan nog steeds de mb niet gebruiken..

Weten jullie waarom? Ik snap helemaal niks van.. :(

Groeten,

RocĂ­o
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rocpoo,

Er lijkt een kleine miscommunicatie te zijn over je buiten bundel verbruik. In je eerste bericht leek het erop dat jij kosten zag staan die wij niet zien. Er zijn dus geen buiten bundel kosten.

Ik begrijp dat je geen gebruik kunt maken van het internet op je mobiel. De optie via Mijn Simyo staat netjes aan. Ik wil je vragen om de instellingen eens na te kijken op je telefoon. Je kunt onze toestelhulp hiervoor gebruiken. Wil je dit eens proberen en laten weten of dit lukt?

Groetjes,
Angela
Badge +1
Hallo Angela,

Hartelijk bedankt voor je reactie.
Wat ik bedoel met buiten mijn bundel is dat ik in de simyo App te lezen krijgt dat al mijn gebruiken buiten mijn bundel is. Dat betekent dat de gratis mb niet aan zijn.

Internet in de website is aan en al mijn data en internet in mijn telefoon zijn ook aan maar ik kan nog steeds de mb niet zien!

Geen idee wat er aan de hand is.. Maar het is al de 15de..

Groeten,

RocĂ­o
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rocpoo,

Vreemd dat Mijn Simyo dit aangeeft! Ik kan je in elk geval geruststellen dat dit een weergavefoutje moet zijn. Op jouw account is namelijk gĂ©Ă©n buitenbundel verbruik te zien. Kun je ons misschien voorzien van een screenshot? Wij gaan dan vervolgens met de IT afdeling na waarom je dit te zien krijgt 🙂.

Ik hoor het van je!

Groetjes, Tiury
Badge +1
Tuurlijk, kan ik de screenshot sturen. Waar kan ik deze uploaden?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rocpoo,

Bedankt voor je vlotte reactie! Deze kun je toevoegen aan je bericht op het forum. Links onder in het reactieschermpje zie je een 'afbeelding' icoontje. Lukt dit niet, kun je deze ook e-mailen naar webcare@simyo.nl t.a.v Tiury 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge +1
Oh dankjewel, via de mobiele krijg ik het icoontje niet als mogelijkheid daarom. Ik heb ze naar jullie emailadres gemaild!
Groeten, RocĂ­o.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rocpoo,

We hebben je mail goed ontvangen en ik heb de printscreens bekeken. Het is mij gelijk duidelijk waar het niet helemaal goed gaat 🙂 Je maakt nog gebruik van de oude versie van de Mijn Simyo App. Hierop is de extra gratis bundel niet te zien. Je kunt de nieuwste versie op je telefoon zetten waardoor het wel in te zien is voor je.

Via Mijn Simyo op jouw computer, kun je de bundel wel zien. Zou je dit willen controleren en laten weten? Alvast bedankt.

Groetjes,
Angela

Reageer