.

Beantwoord

Bundel aangepast, maar verkeerde keuze gemaakt. Kan ik dit nog terugdraaien?

  • 25 April 2015
  • 8 reacties
  • 206 Bekeken

Badge
Ik heb mijn bundel voor mei naar 500mb gezet, maar bedacht me net daarna dat ik in mei gewoon 1000mb wil hebben, kunnen jullie dit nog voor me corrigeren?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 25 April 2015, 17:12

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Jaap,

Welkom op het Simyo Forum.

Helaas.
Een bundel welke je hebt besteld kun je niet meer aanpassen. Je krijgt dus voor juni een bundel van 500 MB.
Je kunt je bundel maar 1x per maand aanpassen.

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Dat ik hem zelf niet aan kan passen snap ik, maar ik hoop dat een van de medewerkers dat wel kan doen voor me.
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Jaap,

Ook een medewerker kan dit niet voor je aanpassen.
Helaas!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jaapvandergiessen, welkom op het Simyo forum 🙂

In dit geval moet ik maikel.twinnie gelijk geven. Een bundelwijziging kan maar één keer per maand en helaas kunnen wij deze aanvraag nu niet meer wijzigen voor je. Dit is ook de reden dat je de bundelwijziging twee maal moet bevestigen, alvorens wij 'm klaarzetten voor de volgende maand. Vanaf 1 mei kun je de bundel weer naar 1000 MB zetten, echter krijg je deze dan in juni.

Sorry dat ik geen ander antwoord voor je heb.

Groetjes, Tiury
Badge
Dank voor je reactie. Helaas voor mij dan 😞 Ik zal de volgende keer beter nadenken voordat ik zo'n wijziging doorvoer.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jaapvandergiessen,

Met bundelwijzigingen is het slim om dit dubbel te checken inderdaad 🙂. Ik hoop dat je uit komt de komende maand! Hier kun je wat tips vinden om zuiniger met je verbruik om te gaan. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Groetjes, Tiury
Reputatie 5
Badge +10
"Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen."
Badge
Tja klantenservice zonder service::
Fatima (Simyo Nederland)
6 mei 15:45

Beste mevrouw Dekkers,

Wij vinden het jammer dat u uw abonnement bij ons wenst op te zeggen.

Het is mogelijk om uw abonnement kosteloos op te zeggen als aangetoond kan worden dat op de postcode waar u verblijft slechte dekking is van het KPN netwerk.

Kunt u ons aangeven op welk postcode u problemen met het netwerk ervaart?

Zowel smijt als kpn geven toe dat op de doorgegeven postcode geen bereik is.

Contract opzeggen dus.

Nee Nee , u heeft toch bereik op uw huisadres....

Dit is toch bij de apen af zeg.

Foei Simyo.

Reageer