.

Beantwoord

Abonnement opzeggen en resterende bedrag afkopen, hoe doe ik dat?

  • 3 August 2015
  • 9 reacties
  • 285 Bekeken

Hallo Simyo.

Ik wil mijn sim only opzeggen en natuurlijk het resterende bedrag afbetalen. Graag hoor ik van jullie de te nemen stappen.

Friesian-510
icon

Beste antwoord door Naomi 4 August 2015, 15:15

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian-510,

Jammer dat je wil opzeggen 😞 Het is mogelijk om je abonnement stop te zetten. Je jaarcontract loopt tot 1 oktober 2015. Als je afkoopt, dan betaal je de resterende abonnementskosten in één keer.

Ik ga er voor zorgen dat je van mijn collega's van de Backoffice een e-mail krijgt met de afkoopsom. Daar staan ook de verdere stappen in.

Laat je weten wanneer je die e-mail binnen hebt?
Hoi Friesian-510,

Jammer dat je wil opzeggen 😞

Hoi Naomi,

Ik heb er dan ook lang over moeten nadenken.

Laat je weten wanneer je die e-mail binnen hebt?

Natuurlijk....
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Friesian-510,

Ahh okay het doet mij wel goed dat het niet een makkelijke beslissing was. We zien je het liefst niet weggaan.

Fijn dat je mij op de hoogte houdt dankjewel 😳
Hoi Naomi.

De email heb ik ontvangen.
Ik ga akkoord met de afkoopsom en wens het 06 nummer niet te behouden. Het restbedrag wil ik dus volledig en in 1 keer betalen.

Groeten,
Friesian-510.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian-510,

Zou je dit in reactie van de e-mail willen sturen die je van ons backoffice team hebt ontvangen (als je dat nog niet hebt gedaan)? Een akkoord met afkoopsom moet namelijk in één conversatie staan via de e-mail, voor de echtheid 😉.

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury.

Heb het gedaan. Na update naar windows 10 werkt het mailprogramma niet helemaal toppie. Dacht zet het voor de zekerheid ook voor jullie leesbaar. Opgelost door rechtstreeks webmail te gebruiken, is nu verder verwerkt.

Friesian-510
Reputatie 5
Badge +11
En het is ook al afgehandeld. Snik; een Friesian minder op het forum 😢
Ik weet het niet hoor. Maar misschien is het goed om gehoor te geven aan zijn opmerking in Grote nood. Hellupieh..........
😃
Reputatie 7
Badge +10
Hier hebben we onze aandacht zeker aan besteed 😉

Nogmaals, super jammer dat je hebt besloten weg te gaan. Mocht je ooit terug willen komen, dan staan wij met open armen op je te wachten Friesian-510!

Groetjes,
Angela

Reageer