.

Beantwoord

Abonnement opgezegd; Maar ik wil toch blijven!

  • 28 August 2014
  • 4 reacties
  • 515 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik heb een paar weken terug mijn abonnement bij Simyo opgezegd, omdat ik dacht dat ik naar een andere provider zou gaan. Ik heb uiteindelijk toch besloten om niet van provider te wisselen, maar ik heb nu dus wel al mijn abonnement opgezegd. Is het mogelijk om mijn nummer wel te behouden en dan mijn abonnoment te verlengen, of een nieuw abonnement aan te vragen?

mvg,
icon

Beste antwoord door Tiury 29 August 2014, 16:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rakkert,

Het is je inderdaad gelukt om je abonnement op te zeggen. In dit geval vervalt je abonnement al op 1 september, waardoor je nummer uit de lucht wordt gehaald 😞!

Om nog bij Simyo te blijven en je nummer wil behouden, dien je zo snel mogelijk een prepaid bestelling te plaatsen met nummerbehoud. Hier vul je alle gegevens in van je huidige aansluiting, zoals je simkaart nummer, 06-nummer en dat Simyo je huidige provider is. Geef hier ook meteen aan dat je het nummer al hebt opgezegd.

Wij zullen dan binnen 3 werkdagen aangeven dat je nummer zal worden overgezet op je nieuwe simkaart 🙂

Heb ik je de stappen zo duidelijk uitgelegd? Mocht je ondertussen nog vragen hebben, hoor ik het heel graag van je.
Badge
Hoi Tiruy,

kan ik dan ook nog steeds een sim-only abonnement aanvragen? Of de nieuwe prepaid simkaart overzetten naar een sim-only?

mvg,

Rakkert
Reputatie 7
Badge +9
Van prepaid kun je weer naar sim-only schakelen via mijn simyo.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rakkert,

Wat Groentjuh aangeeft klopt. Het is mogelijk om van een Prepaid aansluiting over te stappen naar een Sim Only abonnement 🙂 Je kan niet een Simyo nummer overzetten van een abonnement naar een andere abonnement. Om deze reden geeft Tiury aan een Prepaid aansluiting te bestellen met nummerbehoud.

Wil je dan alsnog overstappen naar een abonnement, dan kan je gebruikmaken van de overstapbutton 🙂 Op Mijn Simyo (prepaid) staat onder het tabblad Overzicht de overstapbutton 'Stap over naar Sim Only'. Zo wordt je Prepaid simkaart binnen 48 uur omgezet naar een Sim Only abonnement.

Heb je hierover nog vragen? :)

@Groentjuh; bedankt voor je antwoord.

Reageer