.

Beantwoord

Abo loopt af: verlengen of niet?

  • 17 May 2014
  • 4 reacties
  • 355 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Per 12-06-2014 loopt mijn jaarabonnement af, 100 min/sms (3 EUR) + 200 Mb (5 EUR). Ik wil bij Symio blijven en ik wil niet meer gaan betalen. Volgens mij, als ik niets doe, dan wordt mijn abonnement omgezet in een maandabonnement met dezelfde kosten, klopt dat? Of ga ik dan het nieuwe tarief voor de 100 min/sms betalen, nl. 4 EUR ipv 3?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 17 May 2014, 23:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
In jouw geval is het inderdaad het beste om juist niets te doen. Jouw abonnement wordt dan maandelijks opzegbaar en je blijft dan hetzelfde betalen.

Als ik de tarieven er overigens bij pak, dan betaal je overigens ook maar 3 euro per maand voor Simyo 100 als je met een jaar verlengt, dus dat maakt niet uit...
Maar met een jaar verlengen heeft dan toch geen voordeel voor mij? Als het tarief hetzelfde is, dan is een flexibeler, maandelijks opzegbaar abonnement toch beter?
Reputatie 7
Badge +9
Ja, tenzij je mogelijk naar een grotere bel-/sms-bundel en terug wil.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Ina S,

Welkom op het forum :)

Groentjuh heeft je vraag perfect beantwoord, dat had ik niet beter gekund 🙂 Bedankt Groentjuh!

Het verlengen met €1,- is op dit moment zelfs helemaal niet meer van kracht. Die komt misschien nog wel terug, maar dat is nu nog onbekend. Daar komt ook bij dat klanten die een 100 belminuten bundel hadden niet nog €1,- korting kregen met een jaar verlengen. Voor jou heeft het dus inderdaad geen nut om te verlengen met 1 jaar. Je moet ook niet je bundel aanpassen, want dan betaal je € 4,- in plaats van €3 ,-.

Wat Groentjuh heel terecht opmerkt is dat als je een grotere belbundel aan zet en je wil daarna weer terug naar de 100 belminuten, dan betaal je wel het nieuwe tarief. Let daar dus goed op :)

Mocht je nog vragen hebben, dan help ik je graag verder!

Groentjuh bedankt voor je antwoorden!

Reageer