.

Abbonement wisselen?

  • 7 February 2024
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Goedenavond, ik heb een prepaid abonnement voor mijn zoontje afgesloten. Ik was in de veronderstelling dat dit werkt zoals een normale pre paid. Bellen en internet voor het bedrag dat op de telefoon staat/ gestort is. Nu blijkt dat dit alleen een bel bundel is en hij kan internetten zonder dat hier een stop op zit. Er is inmiddels al 43,- verbruikt. Dat is echt niet de bedoeling. Hoe kan ik dit omzetten?

 

groet, Sonja ( de moeder van Lucas)

Seren 2 maanden geleden

Hoi @SonjaDijk,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier over informeert. Zoals @Groentjuh heeft aangegeven kan het zijn dat dit niet altijd op tijd stop, dit komt doordat het verbruik met een vertraging op het netwerk binnenkomt. Via Mijn Simyo kun je de optie '’internet'’ uitzetten zodat er geen extra kosten worden gemaakt. Ik zie namelijk dat de meeste kosten hierdoor zijn gemaakt, ik denk dat je hier al mee geholpen bent. Als je toch wilt overstappen naar een Sim Only is dat ook mogelijk je kunt dit ook doen via Mijn Simyo.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Prepaid is bij Simyo ook prepaid. Stoppen bij 0 gaat alleen niet altijd lekker. In dat soort gevallen kom je onder de 0 terecht. Simyo vult dat na een korte periode dan als het goed is automatisch bij naar 0.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @SonjaDijk,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier over informeert. Zoals @Groentjuh heeft aangegeven kan het zijn dat dit niet altijd op tijd stop, dit komt doordat het verbruik met een vertraging op het netwerk binnenkomt. Via Mijn Simyo kun je de optie '’internet'’ uitzetten zodat er geen extra kosten worden gemaakt. Ik zie namelijk dat de meeste kosten hierdoor zijn gemaakt, ik denk dat je hier al mee geholpen bent. Als je toch wilt overstappen naar een Sim Only is dat ook mogelijk je kunt dit ook doen via Mijn Simyo.

Groetjes,
Seren

Reageer