.

Beantwoord

3 belminuten terwijl ik net precies ben overgestapt. Hoe zit dat?

  • 30 September 2015
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb net precies mijn Simyo simkaart geactiveerd, maar als ik op mijn verbruik status kijk staat er dat ik nog maar 3 belminuten heb en dat morgen mijn nieuwe bundel ingaat. Hoe zit dit? Ook staat er een factuur klaar van de maand september (abonnementskosten + aansluitkosten) terwijl morgen de nieuwe maand begint en ik nog geen gebruik heb gemaakt van mijn bundels. Hopelijk kan iemand mij duidelijkheid geven.

Groetjes Ireen
icon

Beste antwoord door A.Hello-to-you 30 September 2015, 17:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Er staat van tevoren de rekening klaar, je betaalt dus voor de aankomende maand. Dat werkt zo bij Simyo.
Normaal gesproken zou je de minuten/sms naar rato moeten krijgen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ireen-k,

Zo te zien heeft A.Hello-to-you antwoord gegeven op je vraag. Toch wil ik er iets meer uitleg over geven voor het geval het nog niet helemaal duidelijk is. Je krijgt bij Simyo de eerste maand altijd maar een deel van je belbundel. Dit hebben we gedaan omdat de bundelperiodes bij iedereen van de eerste tot de laatste dag van de maand lopen. Omdat je nog maar één dag resterend had in de maand en je een 100 bel/sms bundel hebt, krijg je dan maar 3 belminuten. Vanaf vandaag krijg je uiteraard je volledige bel en internetbundels.

Daarnaast heeft A.Hello-to-you verteld dat je bij Simyo altijd je bundels voorafgaand de maand betaalt. Dus in augustus betaal je de bundels van september en in september die van oktober. Begrijp je de uitleg?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord A.Hello-to-you 🙂.

Reageer