.

Beantwoord

Simyo app

  • 29 March 2013
  • 60 reacties
  • 4768 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi dcl en Limyo,

Bedankt voor de tips. Ik zal nagaan of dit er nog doorheen kan, maar het is in ieder geval een optie om bij een volgende release van een product op dienst op deze manier de klanten van informatie te voorzien.

Groetjes,

Alex
Voor Android was er een werkend appje. De maker moest tot zijn spijt melden dat Simyo de toegang tot de informatie had afgesloten. Daar kan ik me iets bij voorstellen als het privacy of anderssoortige beveiligingsaspecten betreft. Toch jammer dat de kennis van de maker niet is ingezet om een passend alternatief op tijd af te hebben.
Maar april heeft nog ruim 11 kalender dagen, waarvan 6 werkdagen, dus wellicht dat Simyo alsnog de app maker benaderen om te helpen met de puntjes op de "Yo" zonder dat de planning er bij inschiet.
Die android app voor simyo gebruik ik nog steeds. Werkt ook naar behoren. Blij dat ik hem niet weg gedaan heb. Jammer dat de maker hem van android store heeft gehaald.
Badge
Kan niet wachten tot de app  er is...
Badge
't Wordt bevrijdingsdag :p
Badge +6
Hoi allemaal,

Helaas zijn de tests nog niet helemaal afgerond. De app zal voor de zomer worden gelanceerd.
Badge
Nu duurt het wel heel lang met die app. Dat is gewoon slecht.
Geloofwaardig verhaal om zo belachelijk lang met het testen van een app bezig te zijn. Of jullie betalen teveel aan de ontwikkelaar of jullie moeten iemand inschakelen die wel verstand van zaken heeft.

Dit is niet uit te leggen aan je klanten. Er klant onvriendelijk, hoe lastig is het nou helemaal om je klanten resterende belminuten en data te laten zien in een app. Zelfs een derde partij kon dit voordat jullie de website aanpasten....
Badge +1
Wat grappig is, dat er drie weken geleden overal een standaardbericht werd geplaatst, dat de app deze maand kwam, terwijl het nu gewoon weeer uitgesteld is. Onzin, en zoo hard te verwachten van Simyo, jullie krijgen er niet meer vertrouwen op...
Vraag me af of die app er echt gaat komen
als mijn jaar abbonement afgelopen is ben ik weg of er moet een app zijn
het lijkt wel of ze liever niet hebben dat je overzicht houd opje verbruik.
Jammer dat Westebeeke zijn app niet meer werkt
Verder werkt de overzicht op de site ook knudde
je ziet nl wel je tegoed maar is die op dan zie je niet hoeveel je er overheen zit.
Vooral lekker onduidelijk houden
ga zo door KPN
Reputatie 7
Badge +9
KPN??
Overigens die app komt er, alleen heeft Simyo ervoor gekozen om niet een eindeloze reeks halfbakken beta versies waar nog allerlei bekende en onbekende bugs in zitten, aan te bieden. Er zijn bedrijven en app ontwikkelaars die dat wel doen en op die manier het grote publiek inschakelen om bugs in hun software te laten opsporen, maar dat kan je niet maken met een app waarvan de klant zeker moet kunnen zijn dat alle informatie en verbruiksgegevens absoluut correct zijn. Je wilt toch ook geen app die je banksaldo maar tot op €100 nauwkeurig weergeeft?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Helaas is het inderdaad niet gelukt om de app in april uit te brengen. Zoals Scotsman al aangeeft, willen we graag een app uitbrengen die goed werkt. Ik begrijp wel dat het voor klanten natuurlijk vervelend is dat we de eerder gecommuniceerde maand niet halen. We doen in ieder geval ons best om de app zo snel mogelijk te lanceren.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik vind het maar raar
Ik bedoel natuurlijk op de site kan je je verbruik ook bijhouden
Badge +6
Hoi Allemaal,

De app komt er voor de zomer. Het testen van de app duurt helaas wat langer.
Kunnen we anders gewoon geen BETA app lanceren?
Reputatie 7
Badge +9
Die is er, en wordt momenteel getest.
Reputatie 7
Badge +9
Hij wordt momenteel door een selecte groep Simyo klanten getest, maar omdat het vrij belangrijk is (zacht uitgedrukt) dat alle bugs er uit zijn en dat zowel de klant als Simyo er vertrouwen in kunnen hebben dat de beveiliging goed is en dat de gegevens die de app laat zien correct zijn duurt het testen wat langer dan gepland. 
Reputatie 7
Badge +9
Persoonlijk staar ik me niet blind op een komende app van Simyo. Ik gebruik al tijden 2 andere bundel status apps die hun werk heel prima doen. En je hoeft er zelfs niet steeds voor in te loggen.http://www.kolobok.us/smiles/madhouse/to_pick_ones_nose3.gif

Als de app van Simyo er eenmaal is, gaan we het wel zien... Da's mijn idee.

nadat bundel app geen info meerweergeeft.

Heb je toevallig Simyo prepaid? Dan klopt dat inderdaad. Ze zijn bezig om dit aan te passen nadat ze de app vernieuwd hebben. Abonnementaccounts werken wel.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Nog even wachten en de app komt er. Tot die tijd zijn er inderdaad ook onofficiële apps die de informatie uit je 'Mijn Simyo' omgeving halen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Sinds de storing gisteren op de Simyo website in de 'Mijn Simyo' omgeving werken mijn apps die gegevens opvragen geen van allen meer.
Dus iets is er niet helemaal koosjer, dat die apps sindsdien geen contact meer kunnen maken met Simyo. Terwijl ze voordien het prima deden. 😕

Of zijn jullie soms apps van andere partijen aan het saboteren? Zou ook kunnen......:p
Aankondigen dat de apps er aankomen en dit voortdurend vooruitschuiven vind ik zo fout. In de volksmond heet dit "Iemand blij maken met een dode mus".

Een simpele app om je beltegoed c.q. internetverbruik op te vragen is zo gebouwd en getest. Daarna deze app doorontwikkelen o.b.v. gebruikerswensen levert in ieder geval tevreden klanten op.

Altijd een tevreden klant van Simyo geweest, maar bij uitblijven van iets wat je in april hebt beloofd is voor mij reden om eens om mij heen te kijken naar een meer innovatieve provider.....
Helemaal mee eens. Dit gaat nergens over. Ben ook al rond aan het kijken naar een andere provider.
Reputatie 7
Badge +9
Kom op zeg, je gaat toch niet alleen vanwege een app overstappen naar een andere provider? Zeker niet als er al apps zijn die hun / dat werk prima doen.
Maar goed, ik denk dat er meer ontevredenheid aan ten grondslag zal liggen. Hey dit is gelukkig een vrij land. Succes met rondkijken dus.
Reputatie 7
Badge +9
Sinds de storing gisteren op de Simyo website in de 'Mijn Simyo' omgeving werken mijn apps die gegevens opvragen geen van allen meer.
Dus iets is er niet helemaal koosjer, dat die apps sindsdien geen contact meer kunnen maken met Simyo. Terwijl ze voordien het prima deden. 😕

Of zijn jullie soms apps van andere partijen aan het saboteren? Zou ook kunnen......:p


Ze werken weer als een tierelier na deze storing. 🆒

Reageer