Skip to main content
antwoord

Probleem mail-notificatie

• August 5, 2025
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Het  viel mij de laatste tijd al op dat ik van het Simyo-forum geen mailnotificaties krijg. Net zag ik dat in een topic dat door mij gevolgd wordt, verschillende nieuwe reacties zijn geplaatst. Maar waar ik dus geen mailnotificaties van heb gekregen. Mijn instellingen staan goed.

Werken de mailnotificaties niet meer? Of doe ik iets verkeerd?

Beste antwoord door Groentjuh

Je bent niet de enige. Hier is een zelfde topic hierover. De laatste update daarin was van 7 dagen terug:

Fijn dat jullie dit aangeven ​@Apito & ​@Ron H. Het probleem wordt helaas nog steeds onderzocht door onze engineers. We hadden gehoopt dat de fix die vorige week was uitgerold zou helpen, maar helaas is dat niet het geval. Ze zijn momenteel bezig om de oorzaak verder te onderzoeken. Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie geduld. 

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • antwoord
  • August 5, 2025

Je bent niet de enige. Hier is een zelfde topic hierover. De laatste update daarin was van 7 dagen terug:

Fijn dat jullie dit aangeven ​@Apito & ​@Ron H. Het probleem wordt helaas nog steeds onderzocht door onze engineers. We hadden gehoopt dat de fix die vorige week was uitgerold zou helpen, maar helaas is dat niet het geval. Ze zijn momenteel bezig om de oorzaak verder te onderzoeken. Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie geduld. 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • August 5, 2025

Hi ​@Katana,

Bedankt voor je bericht. Zoals ​@Groentjuh aangeeft, speelt dit helaas al langer. Ik ben hierover in nauw contact met de engineers van het Gainsight platform om dit op te lossen. Sinds de laatste update heb ik niets nieuws gehoord. Zodra er een update is, plaats ik die in het andere topic.

Ik wil je vragen om verdere reacties ook in dat topic te plaatsen om verwarring te voorkomen. Daarom zal ik dit topic ook sluiten!

Groet,
Seren