Skip to main content
Vraag

Waarom ontvang ik geen email bij nieuw privé bericht?

• June 6, 2025
  • 38 reacties
  • 317 Bekeken

Hallo, ik krijg geen melding van een nieuw privé bericht in mijn inbox (of spam box).

Is er inmiddels al iets meer bekend?

groeten, Apito

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

38 reacties

JanD
  • June 6, 2025

Ik kreeg gisteren een privebericht van Simyo in de spambox van de KPN webmail, deze goedgekeurd en kwam toen in de Inbox. Er stond een afkorting in de header, maar weet helaas niet meer wat, want de mail al weggegooid.

Als ik weer een privibericht krijg, van ​@Seren bijvoorbeeld, zal ik opletten waar deze binnenkomt en wat er eventueel in de header staat.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af ​@Apito 

Ik ben ook benieuwd wat de oorzaak is/was.

• auteur
  • Beginner
  • June 6, 2025

@JanD  Bedankt voor je reactie.

Om een oplossing te vinden voor het probleem op mijn pc heb ik iets aangepast in de Chrome browser.

Kun je mij een privé test-berichtje sturen? Even kijken of het heeft geholpen…..

Alvast bedankt! 😀

JanD
  • June 6, 2025

Hallo ​@Apito zie mijn bericht aan jou, zoals gevraagd.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 6, 2025

Hi ​@Apito,

Bedankt voor je bericht en goed dat je dit aankaart! Voor zover ik weet heb ik van andere klanten nog geen meldingen gekregen over dit probleem. Ik heb je toevallig zojuist een privébericht gestuurd @JanD,  zou je kunnen checken of je een e-mail hebt ontvangen? Laat het me vooral weten als dat niet het geval is, dan kan ik dit verder laten onderzoeken.

Groet,
Seren

JanD
  • June 6, 2025

Beste ​@Seren ik heb de mail ontvangen via de KPN webmail in de SPAM-box omdat er DKIM in de header bijgeplaatst is en heb de mail handmatig goedgekeurd, zodat deze dan vanzelf naar de inbox verplaatst wordt.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 6, 2025

Beste ​@Seren ik heb de mail ontvangen via de KPN webmail in de SPAM-box omdat er DKIM in de header bijgeplaatst is en heb de mail handmatig goedgekeurd, zodat deze dan vanzelf naar de inbox verplaatst wordt.

Bedankt voor het laten weten ​@JanD!

@Apito, heb jij ook al gekeken in je spam inbox?

• auteur
  • Beginner
  • June 6, 2025

@JanD  Helaas geen email ontvangen van jouw Privé bericht aan mij Ik heb je een Privé bericht teruggestuurd. Krijg jij wel een email bericht hiervan?

@Seren  Heb gekeken in Inbox en Spam box.

Ook geen privé bericht ontvangen van jouw

Ik heb van jouw wel een email bericht gekregen van webcare in Spam inbox om 15.15  uur. 

JanD
  • June 6, 2025

Hallo ​@Apito ik kreeg een mail over een privébericht van jou aan mij, maar ook in de spambox met als toevoeging DKIM

CC ​@Seren 

• auteur
  • Beginner
  • June 11, 2025

Het probleem is nog niet opgelost … 😯

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • June 11, 2025

Hier ook problemen krijg geen enkel mailtje meer binnen van het forumm dit geldt niet alleen voor een privé Bericht.
de mail van de factuur komt wel gewoon binnen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • June 11, 2025

Hi ​@Apito, ​@JanD en ​@Ron H,

Ik ga hier achteraan, zodra ik meer weet zal ik een terugkoppeling geven in dit topic. 

Groet,
Seren

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • July 2, 2025

De nieuwsbrief heb ik trouwens gewoon ontvangen, inmiddels al wat meer bekend?

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 2, 2025

De nieuwsbrief heb ik trouwens gewoon ontvangen, inmiddels al wat meer bekend?

Hi ​@Ron H!

Het onderzoek loopt nog steeds bij onze engineers. Zodra ik een update ontvang, laat ik het jullie uiteraard direct weten!

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • July 3, 2025

Door dit topic ging ik ook eens kijken, en daar stond ook een privé bericht van 20 dagen geleden te wachten. Nu pas gelezen en beantwoord.

JanD
  • July 3, 2025

Beste ​@wimj12 ik krijg de priveberichten mail van het Simyo moderateam altijd in de Spam-map met in de header toegevoegd DKIM.

Is bekend bij Simyo, aan een oplossing wordt gewerkt.

Bij de meldingen staat het ook altijd.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 3, 2025

Door dit topic ging ik ook eens kijken, en daar stond ook een privé bericht van 20 dagen geleden te wachten. Nu pas gelezen en beantwoord.

Beste ​@wimj12 ik krijg de priveberichten mail van het Simyo moderateam altijd in de Spam-map met in de header toegevoegd DKIM.

Is bekend bij Simyo, aan een oplossing wordt gewerkt.

Bij de meldingen staat het ook altijd.

Ik heb deze informatie ook aangeleverd bij onze engineers. Ik verwacht hopelijk volgende week meer te weten!

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 23, 2025

Hi iedereen! 

Ik heb eindelijk een update! Onze engineers geven aan dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Zouden jullie de komende tijd in de gaten willen houden of jullie weer e-mailmeldingen ontvangen bij nieuwe privéberichten? Mocht er toch iets mis zijn, laat het me dan alsjeblieft weten.

Bedankt voor jullie geduld! ​@wimj12, ​@Ron H, ​@JanD en ​@Apito

JanD
  • July 24, 2025

Stuur me maar een privébericht ​@Seren , dan weten we het meteen.😎

Friesian
  • Forum Expert
  • July 24, 2025

Ik krijg die email ook niet.. 

Kan natuurlijk zijn dat het komt omdat ik die meldingen allemaal uit heb staan. 😅

#Bensomseenkleinbietjuhondeugend. 🤪

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 24, 2025

Stuur me maar een privébericht ​@Seren , dan weten we het meteen.😎

Ik heb je een berichtje gestuurd, ​@JanD!

JanD
  • July 24, 2025

Beste ​@Seren ik krijg de mail nog steeds in de spambak binnen met de toevoeging [DKIM] in de header.

Ik gebruik standaard de KPN Webmail.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 24, 2025

Beste ​@Seren ik krijg de mail nog steeds in de spambak binnen met de toevoeging [DKIM] in de header.

Ik gebruik standaard de KPN Webmail.

Hmm, dat is niet zo mooi… Ik zal weer even aan de bel trekken bij onze engineers, ik kom hier zo snel mogelijk weer op terug. 

• auteur
  • Beginner
  • July 26, 2025

Hi iedereen! 

Ik heb eindelijk een update! Onze engineers geven aan dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Zouden jullie de komende tijd in de gaten willen houden of jullie weer e-mailmeldingen ontvangen bij nieuwe privéberichten? Mocht er toch iets mis zijn, laat het me dan alsjeblieft weten.

Bedankt voor jullie geduld! ​@wimj12, ​@Ron H, ​@JanD en ​@Apito

@Seren 

Ook nog geen e-mail meldingen ontvangen bij nieuwe privé berichten (als je deze hebt gestuurd?) en óók niet bij nieuwe reacties in mijn gestarte topic. 

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • July 26, 2025

Hier ook nog steeds geen enkele mail vanuit het forum.

Opties bij instellingen nagelopen alles staat op aan

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • July 28, 2025

Fijn dat jullie dit aangeven ​@Apito & ​@Ron H. Het probleem wordt helaas nog steeds onderzocht door onze engineers. We hadden gehoopt dat de fix die vorige week was uitgerold zou helpen, maar helaas is dat niet het geval. Ze zijn momenteel bezig om de oorzaak verder te onderzoeken. Mijn excuses voor het ongemak en bedankt voor jullie geduld.