.

Nieuwe website

  • 25 February 2013
  • 101 reacties
  • 18028 Bekeken


Toon eerste bericht

101 reacties

Badge +1
Ikzelf heb drie abonnementen op me naam staan een voor dochter en een voor vrouw en natuurlijk een voor mezelf
Reputatie 7
OK. Mijn vrouw heeft ook een Simyo-abonnement, maar dan op haar eigen naam/nummer staan.
Op mijn adres ook meerder gebruikers. Dus wil uitloggen, maar is niet mogelijk.
Reputatie 7
Op mijn adres ook meerder gebruikers. Dus wil uitloggen, maar is niet mogelijk.


Als ik bijvoorbeeld vanuit het forum bovenaan de pagina op de Mijn Simyo knop via de rechter muisknop > openen op nieuw tabblad druk in IE10 in Windows 8 dan moet ik inloggen. Zodra ik dit heb gedaan kan ik ook weer uitloggen van Mijn Simyo. Bij mij staat rechts bovenaan, boven de zoekfunctie, grijsblauwe een button 'log uit'.

Ik heb alleen nog geen uitlogmogelijkheid vanaf het forum.
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb 3 nummers op mijn naam staan.
Wil ook graag uitloggen om de andere twee te kunnen bekijken.

Ik vind het wel een vooruitgang deze nieuwe site!
Ziet er gelikt uit.
Vanmiddag nog eens e.e.a. bekijken!
Reputatie 7
Hallo koorelle2,

Maak jij gebruik van een iPad? Gebruikers van een iPad hebben problemen met de 'simyo-flap'. Zie hier.
Als je andere mogelijkheden hebt zou je deze eens moeten bekijken. Ik maak gebruik van een Windows 8 machine en ervaar deze problemen niet. Ik heb mijn Androidtablets nog niet gechecked.
Reputatie 4
Badge +8
Klopt RicoK, ik heb de iPad gebruikt om in te loggen, zal vanmiddag eens op deMac inloggen met Safari en Firefox
Badge
Ik heb 2x prepaid en 1x dongel voor internet.
Kan nu maar 1 nr. inzien.
Bij uitloggen van mijn Simyo error 404
Badge +1
Het design van de nieuwe website is wel aardig, alleen heb ik wel een paar opmerkingen:

home page:
80% van mijn scherm wordt opgevuld met een grote oranje balk met 3 knoeperts  van 'buttons'.
De drie buttons bewegen als je er met de muis overheen gaat en je muis verandert in een handje.
Maar als je er op klikt gebeurt er helemaal niets. (maak ze dan niet clickable oid)
Voor de daadwerkelijke informatie, moet ik naar beneden scrollen. (weinig nuttige info op die 80% scherm oppervlak)
Beetje vreemd.

Sim only pagina:

-Bij het sluiten van het vergelijkvenster (1 jaar of 1 maand), krijg ik een error te zien en verdwijnt de website
-Onder het gedeelte mobiel internet staat een verwijzing naar:  "bereken hier eenvoudig je dataverbruik".
Als je er op klikt, wordt wel een nieuw venster geladen, maar er gebeurt niets. content error oid

Over Simyo:
De link naar "Word super(wo)man bij Simyo"  werkt niet

Mijn Simyo:
De bedragen vernoemd bij mijn statistieken lopen door elkaar (zie bijgevoegd plaatje)

Forum:
- Het lettertype is te klein
- De meeste tekst is lichtgrijs, wat erg slecht te lezen valt. (weinig contrast)
Zwarte tekst met groter letttertype is veel fijner.
- Uitlog issue (maar dat is al eerder genoemd)

Alles getest met de laatste versie van Firefox op zowel Windows als Linux

http://dl.dropbox.com/u/45978777/mijnsimyo.png
Eerste reactie: website ziet er strak uit! Verbruikoverzicht weergeven is een mooi en klantvriendelijk tooltje. Verder heb ik nog niet alles kunnen bekijken. Ik zou me wel aan willen sluiten bij de wens om meerdere telefoonnummers in 1 scherm te kunnen bekijken
Wow! Supermooie website geworden. Erg overzichtelijk! Ik kijk uit naar de app.
Goede opsomming,
Kleine aanvulling of wens,
Vanuit Forum niet mogelijk om naar direct naar SIMYO site terug te keren,
Reageren op forumonderwerpen,graag het onderwerp in zicht brengen tijdens invoeren,met daaronder je reactie.
Meerdere abonnementen zichtbaar maken,(handig)
De aankomende App,is die ook beschikbaar voor bv lumia800(windows7.8)
WV.
Badge +2
Ik heb 3 nummers op mijn naam staan.
Wil ook graag uitloggen om de andere twee te kunnen bekijken.


Zelfde probleem bij mij, helaas lukt het niet om uit te loggen en daarna in te loggen in mijn andere account, kreeg gisteren zelfs gegevens te zien die niet van mij waren. :mad: 😕
Reputatie 7

Vanuit Forum niet mogelijk om naar direct naar SIMYO site terug te keren,


Huh? Als je naar boven scrollt, zie jij dan niet én rechtsbovenin de klikbare 'Simyo flap' én in het midden de buttons: Home, Sim Only, Prepaid, Over Simyo, Mijn Simyo?
Ik vind de nieuwe site een regelrechte ramp. Krijg bijna iedere keer dat ik van pagina verwissel het volgende te zien: Oeps kan niet worden weergegeven
Badge +2
De nieuwe website is erg knullig opgezet en gemaakt, wat een amateurisme.
Ik heb normaal gesproken een schermresolutie van 1024 x 768.
Met die resolutie wordt in de rechterbovenhoek het oranje simyo-hoekje OVER het inlogknop heen gezet zodat men niet kan inloggen op het forum.
Ik heb nu eerst mijn schermresolutie naar 1280 x 960 moeten brengen om iets op deze site te kunnen doen..
En om uit te loggen van de gehele simyo-site moet men ook eerst de schermresolutie naar 1280 x 960 zetten om überhaupt te kunnen uitloggen!

Amateuristisch van die website-bouwerT, je moet je product in alle resolutie's checken! 
Letters zijn ontzettend klein, kortom controleer eerst eens alles eer je iets in de lucht brengt
Reputatie 4
Badge +8
Ik kan nu, werkend met de Mac mini via Firefox wel uitloggen.
Ook van forum naar mijn Simyo verloopt zonder problemen.
Vind net als sommigen de letters  heel erg klein.
Verder alles wel duidelijk.
Ga nog even verder kijken, misschien kom ik nog wat tegen.
Waardeloos.....!!!
Kan mijn verbruik, betalingen en gegevens niet meer inzien. Foutmelding error 500
Hoe zit het met die 2,50 voor voordelig onderling bellen?
Tot nu toe belde ik al voordelig naar andere Simyo klanten, is dat nu gewijzigd dan?
Ik kan weinig info vinden over tarieven. Waar staan nu de tarieven voor de mensen die al langer Simyo prepaid gebruiken. Die van voor de 10 cent periode?
Ik krijg het idee dat er meer veranderd is dan alleen een website!
Uitloggen gaat ook al niet meer.....
Grandioos hoor
Ik heb 3 nummers op mijn naam staan.
Wil ook graag uitloggen om de andere twee te kunnen bekijken.


Zelfde probleem bij mij, helaas lukt het niet om uit te loggen en daarna in te loggen in mijn andere account, kreeg gisteren zelfs gegevens te zien die niet van mij waren. :mad: 😕


Dat is lekker dan, kan iemand anders in mijn gegevens graaien......!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt tot nu toe voor jullie feedback.

Aan het in/uit loggen wordt hard gewerkt.

@Wes. Even kort ingaand op je vraag. Aan je aansluiting zelf is niets veranderd. Onze producten en diensten blijven dus hetzelfde. In dit topic staat meer informatie.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Waar beginnen we.....

De homepage:
Ik heb een full HD scherm en kan net iets van informatie zijn. Die grote oranje banner is niet nuttig. Hoe ik toegeef dat veel sites op de homepage een gigantische banner hebben, die veranderd en enkele verschillende berichten toont. Die kunnen nieuws berichten zijn, of redenen op voor simyo te kiezen.
Ik vind dit net niets.

Zoals ook al elders gezegd: Die grote 'knoppen' kun niet op klikken maar je cursor wordt wel een handje. Je verwacht dat er iets gaat gebeuren als je daarop klikt!

We scrollen dan maar eens naar beneden.

Het eerste waar ik dan kom is een menutje...
Activeer simkaart, Aanvragen nummerbehoud, Klantenservice, Bestel knoppen en een guwelijk genoemd filmpje. "Hoe werkt Simyo". Waarom heet dit filmpje niet "Waarom kiezen voor Simyo" of "Waarom Simyo"?

Klikkerde klik: Activeer simkaart: Mooie pagina met waarschuwing voor mensen die nummerbehoud hebben.

Aanvragen nummerbehoud: Deze pagina geeft veel uitleg over hoe het werkt bij simyo. Minder mooi is die simpele link naast die mooie blauwe knop. De link zelf is ook niet professioneel: "Prepaid? Kijk hier >". Ik dus naast dat pijltje kijken! Ik zie echt niets daar! (De link werkt, maar de kan benaming beter!)

Klantenservice:
Die 2 grote knoppen gaan naar de veel gesteld vragen pagina's, maar dat is niet duidelijk dat deze buttons dat doen!

Dingen onder het forum linken allemaal naar het forum, maar de link "Is uw vraag al eens gesteld en beantwoord?" zou beter naar de zoekfunctie van het forum kunnen linken ipv naar de index van het forum.

Sim-only bestel pagina:
In die balk met stappen zijn de stappen klikbaar, maar veranderd mijn cursor niet naar een handje.
Als ik bij contract duur op vergelijk druk en in de pop-up op sluiten, dan kijk ik een wit scherm met "[object Object]" daarin.
Als ik bij sms verdubbeler op Geen verdubbelaar klik, dan springt de tip naar rechts.
In de nummerbehoud pop-up zou een link kunnen staat naar de "nummerbehoud"-pagina.

Prepaid bestel pagina:
In die balk met stappen zijn de stappen klikbaar, maar veranderd mijn cursor niet naar een handje.
In de nummerbehoud pop-up zou een link kunnen staat naar de "nummerbehoud"-pagina.
Als ik de eerst stap voltooi, past "mijn prepaid simkaart" + vinkje niet meer in de stappenbalk

Simyo XXL:
Simyo XXL! Heel opvallend blok, maar bestellen kan niet!
Meer informatie gaat ook naar de bestel pagina. Als ik op meer informatie klik verwacht ik meer informatie.

Mijn simyo-app:
Plaatje stuk!

Sim only pagina:
Vergelijk knopje is stuk.
Het scrollen als je iets selecteert is hier irritant!
Delen via email onderaan is stuk

Prepaid:
Delen via email onderaan is stuk

Over simyo:
Super(wo)man linkje is stuk.

Privacy:
"Jouw gegevens van het gebruik van je dienst worden gebruikt om onze diensten op de juiste manier te leveren, marketing en om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen." WAT?!
"Je kunt al jouw bij Simyo aanwezige persoonsgegevens aanvagen." Aanvagen!

Error pagina(de enige die ik vele malen heb gezien!)
"Oeps kan niet worden weergegeven."
Oeps staat er toch? Echt wees professioneel: Helaas kan deze pagina niet worden weergegeven.
De nieuwe site is gewoon een complete aanfluiting. Kan nu ook al niet meer inloggen op mijn simyo.
Vraag me af welke kleuterschool klas dit in elkaar heeft mogen zetten. Diegene die deze site gemaakt heeft raad ik aan om toch echt eens naar een andere baan te gaan kijken of toch maar eens een cursus webdesign te gaan volgen.
Stap in de goede richting w.m.b. met de nieuwe website. Wel wat kinderziektes zoals tot nu toe voldoende aangegeven.
Check *commerciële link* even voor wat hulp van pro's. 
Keep it up!
Nope!
Al een tijd trouwe klant @ simyo en help graag. Heb het idee dat het een mooie aanvulling zou wezen. 
Reputatie 7
Bedankt tot nu toe voor jullie feedback.

Aan het in/uit loggen wordt hard gewerkt.


Lol 🆒. Er zijn geloof ik nog nimmer zo veel forumleden tegelijkertijd online c.q. ingelogd geweest. Het is nu 22.12 uur en de teller ingelogde leden staat op 213. Gaat deze stand nu de boeken in als een record?? :p

Edit: typo, moest 213 zijn i.p.v. 218. Blijft evengoed erg veel......
Edit2: Hmm, zijn er nu wel weer 218. Vreemd.

Reageer