Beantwoord
Activeren SIM kaart in het buitenland na nummerbehoud, Waarom lukt dat niet?
Ik ben overgestapt naar Simyo Prepaid met nummerbehoud. Inmiddels ben ik in het buiteland en wil graag mijn nieuwe Simyo simkaart gaan gebruiken. Mijn nummerbehoud heeft plaats gevonden terwijl ik in het buitenland ben. Echter krijg ik het nu niet werkend in het buitenland.
Na contact met de helpdesk heb ik de instellingen in Mijn Simyo zo gezet dat ik het buitenland bellen mag. Daarnaast heeft de helpdesk medewerker gechecked of mijn nummerbehoud technisch gelukt was, dat was prima.
Ik heb twee verschillende telefoons geprobeerd zoals werd aangeraden in andere topics (een Nokia 925 en een LG L65). Ik krijg echter geen service.
LG L65 / Android 4.4
Melding 1: Automatische registratie...
Melding 2: Uw SIM staat geen verbinding met dit netwerk toe
Handmatige selectie
Melding 1: Registreren op Netwerk x (Vodafone.de/E-Plus/o2-de)
Melding 2: Kan momenteel niet verbinden met dit netwerk. Probeer het later opnieuw
Wat kan ik doen?
PS: in de mail "Morgen wordt je nummer overgezet naar Simyo" staat ook aangegeven dat ik op Mijn Simyo moet aanmelden met mijn eigen nummer ipv het tijdelijk nummer, dit is echter ook niet het geval.
Na contact met de helpdesk heb ik de instellingen in Mijn Simyo zo gezet dat ik het buitenland bellen mag. Daarnaast heeft de helpdesk medewerker gechecked of mijn nummerbehoud technisch gelukt was, dat was prima.
Ik heb twee verschillende telefoons geprobeerd zoals werd aangeraden in andere topics (een Nokia 925 en een LG L65). Ik krijg echter geen service.
LG L65 / Android 4.4
Melding 1: Automatische registratie...
Melding 2: Uw SIM staat geen verbinding met dit netwerk toe
Handmatige selectie
Melding 1: Registreren op Netwerk x (Vodafone.de/E-Plus/o2-de)
Melding 2: Kan momenteel niet verbinden met dit netwerk. Probeer het later opnieuw
Wat kan ik doen?
PS: in de mail "Morgen wordt je nummer overgezet naar Simyo" staat ook aangegeven dat ik op Mijn Simyo moet aanmelden met mijn eigen nummer ipv het tijdelijk nummer, dit is echter ook niet het geval.
Beste antwoord door Tiury
Hoi Bjorns, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat onhandig dat je sinds de overstap geen verbinding meer kunt maken met het netwerk! Dit komt inderdaad doordat je de optie Bellen in en naar het buitenland uit had staan op Mijn Simyo. Helaas is er bij het aanzetten van deze optie iets verkeerd gegaan op het netwerk. Dit heb ik meteen rechtgezet. Als je de telefoon even opnieuw opstart en vervolgens automatisch registreert op het netwerk, doet hij het weer!
Groetjes, Tiury
Bekijk originele reactieWat onhandig dat je sinds de overstap geen verbinding meer kunt maken met het netwerk! Dit komt inderdaad doordat je de optie Bellen in en naar het buitenland uit had staan op Mijn Simyo. Helaas is er bij het aanzetten van deze optie iets verkeerd gegaan op het netwerk. Dit heb ik meteen rechtgezet. Als je de telefoon even opnieuw opstart en vervolgens automatisch registreert op het netwerk, doet hij het weer!
Groetjes, Tiury
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.