Beantwoord
Waarom kost mijn vervangende simkaart €5?
Beste Simyo,
Na vele jaren van trouwe dienst heeft mijn HTC het begeven en moet ik een nieuwe telefoon kopen. Degene die ik uit heb gezocht, heeft een micro sim, terwijl mijn oude simkaart van Simyo een ouderwets grote is. Ik zie dat een vervangende simkaart 5 euro kost. Dat verbaast me wat omdat je bij een nieuw abonnement wel een gratis simkaart krijgt.
Is het mogelijk dat ook mijn nieuwe simkaart zonder kosten komt, zodat ik gebruik kan blijven maken van jullie dienst?
Met vriendelijke groet,
Perry
Na vele jaren van trouwe dienst heeft mijn HTC het begeven en moet ik een nieuwe telefoon kopen. Degene die ik uit heb gezocht, heeft een micro sim, terwijl mijn oude simkaart van Simyo een ouderwets grote is. Ik zie dat een vervangende simkaart 5 euro kost. Dat verbaast me wat omdat je bij een nieuw abonnement wel een gratis simkaart krijgt.
Is het mogelijk dat ook mijn nieuwe simkaart zonder kosten komt, zodat ik gebruik kan blijven maken van jullie dienst?
Met vriendelijke groet,
Perry
Beste antwoord door Kevin
Hoi Perry,
Zonde dat je toestel het heeft begeven. Maar een nieuwe telefoon is natuurlijk ook altijd leuk!
In principe kost een nieuwe simkaart inderdaad €5, ik heb je aansluiting eens bekeken en ik zie dat je 6,5 jaar hebt gedaan met je huidige simkaart! Ik stel dan ook voor dat je de vervangende simkaart gewoon van ons krijgt! Deze heb je gisteren zelf al besteld dus deze zal in de loop van deze week binnenkomen. Ik zorg ervoor dat de kosten van de simkaart weer van de factuur gehaald zullen worden!
laat je het ons nog even weten als je verder nog vragen hebt?
@RicoK, dankjewel voor de hulp!
Groetjes,
Kevin
Bekijk originele reactieZonde dat je toestel het heeft begeven. Maar een nieuwe telefoon is natuurlijk ook altijd leuk!
In principe kost een nieuwe simkaart inderdaad €5, ik heb je aansluiting eens bekeken en ik zie dat je 6,5 jaar hebt gedaan met je huidige simkaart! Ik stel dan ook voor dat je de vervangende simkaart gewoon van ons krijgt! Deze heb je gisteren zelf al besteld dus deze zal in de loop van deze week binnenkomen. Ik zorg ervoor dat de kosten van de simkaart weer van de factuur gehaald zullen worden!
laat je het ons nog even weten als je verder nog vragen hebt?
@RicoK, dankjewel voor de hulp!
Groetjes,
Kevin
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.