Beantwoord
Mijn simkaart is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Wat kan ik doen?
"Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" krijg ik steeds te horen als ik wil bellen. Ik heb automatisch opwaarderen en mijn beltegoed is voldoende dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb de simkaart in een ander toestel geplaatst maar dat hielp ook niet. Hoe krijg ik mijn mobieltje weer aan de praat?
Beste antwoord door Caspar
Hoi donkey,
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag niks vreemds. Ik heb je simkaart wel ge-reset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.
Laat je me weten of het geholpen heeft?
Groetjes,
Caspar
Bekijk originele reactieWelkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag niks vreemds. Ik heb je simkaart wel ge-reset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.
Laat je me weten of het geholpen heeft?
Groetjes,
Caspar
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.