Skip to main content

.

Beantwoord

Mijn simkaart is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Wat kan ik doen?


"Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" krijg ik steeds te horen als ik wil bellen. Ik heb automatisch opwaarderen en mijn beltegoed is voldoende dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb de simkaart in een ander toestel geplaatst maar dat hielp ook niet. Hoe krijg ik mijn mobieltje weer aan de praat?

Beste antwoord door Caspar

Hoi donkey,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag niks vreemds. Ik heb je simkaart wel ge-reset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.

Laat je me weten of het geholpen heeft?

Groetjes,
Caspar
Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

10 reacties

Caspar
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2961 reacties
  • antwoord
  • 8 maart 2017
Hoi donkey,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag niks vreemds. Ik heb je simkaart wel ge-reset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.

Laat je me weten of het geholpen heeft?

Groetjes,
Caspar

  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 8 maart 2017
Bedankt Caspar,

Het mobieltje weer.

  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 8 maart 2017
Het mobieltje DOET het weer, wou ik schrijven.

Samantha
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 1682 reacties
  • 9 maart 2017
Hoi donkey,

Wat fijn dat je mobieltje weer werkt 😃 Graag gedaan namens Caspar. Als we je weer ergens mee kunnen helpen, laat je dan weer een berichtje achter op het forum?

Groetjes,
Samantha

  • Beginner
  • 2 reacties
  • 3 juni 2017
Ik heb hetzelfde probleem. Iedere keer als ik probeer te bellen krijg ik de melding: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". ik hoop dat dit spoedig opgelost kan worden.

Caspar
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2961 reacties
  • 7 juni 2017
Hoi js_mobiel,

Welkom op 't forum 🙂

Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen was geblokkeerd. Dit zal een foutje zijn geweest bij het automatisch opwaarderen. Ik heb je aansluiting gelijk gedeblokkeerd. Doe even je toestel uit en aan, en dan kan je weer bellen!

Laat je het me weten of het is gelukt?

P.S. Ook als je geblokkeerd bent kan je (gratis) bellen naar onze klantenservice via 1200. Als je belt naar onze klantenservice, kunnen we het probleem sneller voor je oplossen!

Groetjes,
Caspar

  • Beginner
  • 2 reacties
  • 7 juni 2017
Beste Caspar,

Het probleem met mijn aansluiting is verholpen. Bedankt voor het oplossen!

Groet,

JS

Angela
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • 5114 reacties
  • 9 juni 2017
Hoi Js_mobiel,

Dat is goed om te lezen. Fijn dat je het nog even aan ons hebt laten weten. Graag gedaan namens Caspar 🙂 Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Angela

  • Beginner
  • 1 reactie
  • 8 mei 2024

Hi Simyo, 

Als ik bel krijg ik ook:
“Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld"

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen.
Zouden jullie bij mij ook kunnen kijken of er iets in de database aangepast moet worden oid.

Groetjes


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • 10 mei 2024

Hoi @Samsmith,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je deze melding krijgt als je wilt bellen! Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de simkaart succesvol is geactiveerd. Heb je de telefoon ook al eens opnieuw opgestart nadat je de simkaart had geactiveerd en zie je wel dat je bereik hebt? 

Wellicht zou je de simkaart nog even in een andere telefoon kunnen testen zo kunnen we sneller het probleem achterhalen. 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy