Hoi,
Mijn Nokia 108 kent een aantal beveiligingsinstellingen.
- Beveiligingscode = Bekend. (12345)
- Pin 1 & (2) code = Bekend.
Maar hij heeft ook Wachtwoord... (4 posities) (Handleiding zegt hier niets over.)
Als je het wilt wijzigen dan vraagt hij eerst om het huidige wachtwoord (Geen idee... 0000 en 1234 werkt niet), daarna nieuwe ww en nog eens ter bevestiging.
Dan zegt hij: Aanvraag wordt behandeld en daarna de melding: Niet uitgevoerd....
Wat is dit? Hij communiceert blijkbaar met het (Simyo) netwerk... (Vergelijkbaar met doorschakelingen etc.)
Beantwoord
Nokia 108 beveiliging
Beste antwoord door Dries
Hoi Bocaj67,
Welkom op het forum :)
Bij Simyo hebben we alleen de pin- en pukcode. Dit is een code die je simkaart ontgrendelt. Je gebruikt deze (pin)code elke keer als je je telefoon uit/aan zet of als je de simkaart in een andere telefoon plaatst. Je simkaart wordt dan aangemeld op het netwerk en je kunt bellen met het netwerk waarbij je bent aangesloten.
Je beveiligingscode is waarschijnlijk een code die je op je telefoon zelf kan instellen. Dit is een code die je gebruikt om je telefoon te ontgrendelen. Wij hebben deze gegevens niet. Hetzelfde geldt voor je 'wachtwoord'. Wij weten deze code niet en heeft ook niets met Simyo te maken. Ik raad je daarom aan om de handleiding van je telefoon te raadplegen. Je kan ook een Nokia forum benaderen. Misschien zijn er ook gebruikers van het forum die hier wat meer over weten?
Ik ben wel benieuwd of je eruit komt. Zou je dat op het forum willen plaatsen?
Bekijk originele reactieWelkom op het forum :)
Bij Simyo hebben we alleen de pin- en pukcode. Dit is een code die je simkaart ontgrendelt. Je gebruikt deze (pin)code elke keer als je je telefoon uit/aan zet of als je de simkaart in een andere telefoon plaatst. Je simkaart wordt dan aangemeld op het netwerk en je kunt bellen met het netwerk waarbij je bent aangesloten.
Je beveiligingscode is waarschijnlijk een code die je op je telefoon zelf kan instellen. Dit is een code die je gebruikt om je telefoon te ontgrendelen. Wij hebben deze gegevens niet. Hetzelfde geldt voor je 'wachtwoord'. Wij weten deze code niet en heeft ook niets met Simyo te maken. Ik raad je daarom aan om de handleiding van je telefoon te raadplegen. Je kan ook een Nokia forum benaderen. Misschien zijn er ook gebruikers van het forum die hier wat meer over weten?
Ik ben wel benieuwd of je eruit komt. Zou je dat op het forum willen plaatsen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.