Ik word op mijn telefoon gehacked door een bekende. Ik wil nu graag een ander telefoonnummer krijgen maar wel met behoud van mijn huidige abonnement.
Groetjes
Linda
Beantwoord
Kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?
Beste antwoord door Caspar
Hoi Ikke24,
Welkom op 't forum 🙂
Wat vervelend dat je gehacked bent! Waarom denk je dat je gehacked bent? Word je verder ook lastiggevallen door belletjes of sms'jes?
In het laatste geval kan een ander telefoonnummer helpen om ervoor te zorgen dat je niet meer lastig gevallen wordt. In het eerste geval helpt een nieuw telefoonnummer waarschijnlijk niet. Ik zie dat je ook gebeld had naar onze klantenservice waarin je werd aangeraden om contact op te nemen met de fabrikant. Heb je dit al gedaan? Ik denk dat dat het beste is als je denkt dat je telefoon gehacked is.
Lees ook eens deze blog door! Het beveiligen en gehacked worden staat in deze blog centraal.
Wil je toch je telefoonnummer wijzigen? Laat me dan even weten of je akkoord gaat met de kosten van € 5,-
Heb je verder nog vragen voor mij?
@Friesian. PaulH en franswon bedankt voor jullie hulp en het meedenken!
Groetjes,
Caspar
Bekijk originele reactieWelkom op 't forum 🙂
Wat vervelend dat je gehacked bent! Waarom denk je dat je gehacked bent? Word je verder ook lastiggevallen door belletjes of sms'jes?
In het laatste geval kan een ander telefoonnummer helpen om ervoor te zorgen dat je niet meer lastig gevallen wordt. In het eerste geval helpt een nieuw telefoonnummer waarschijnlijk niet. Ik zie dat je ook gebeld had naar onze klantenservice waarin je werd aangeraden om contact op te nemen met de fabrikant. Heb je dit al gedaan? Ik denk dat dat het beste is als je denkt dat je telefoon gehacked is.
Lees ook eens deze blog door! Het beveiligen en gehacked worden staat in deze blog centraal.
Wil je toch je telefoonnummer wijzigen? Laat me dan even weten of je akkoord gaat met de kosten van € 5,-
Heb je verder nog vragen voor mij?
@Friesian. PaulH en franswon bedankt voor jullie hulp en het meedenken!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.