Beste allen,
Als sinds ik mijn abonnement heb aangesloten bij Simyo, merk ik dat ik overal vreselijk slecht tot geen bereik heb. Binnenhuis (1312TJ) heb ik ook helemaal geen bereik en ik kan maar niet vinden waar het aan ligt. Ik heb mijn simkaart in een andere Galaxy S4 gestopt, maar dan heb ik opeen wel goed bereik. Ik dacht toen dat het wel aan mijn S4 zou zitten, maar als ik een T-Mobile simkaart in mijn S4 doe, heb ik ook gewoon bereik.
Kan iemand mij hiermee helpen aub?
Mvg,
Burak
Beantwoord
Slecht bereik op Samsung Galaxy S4, wat nu?
Beste antwoord door Dries
Hoi BurakU,
Welkom op het forum :)
Ik vind je ondervindingen een beetje vreemd. Als je de simkaart in een andere telefoon doet, dan heb je met de simkaart van Simyo goed bereik. Dit geeft aan dat er niets mis is met je simkaart of met het netwerk. Als je op onze coveragechecker kijkt, zie je dat je op jouw postcode op alle frequenties goed bereik hebt. Wat je nog even zou kunnen proberen (voor de zekerheid) is om de Simyo simkaart in nog een andere telefoon te doen. Ik denk namelijk dat er toch iets mis is met jouw eigen Samsung S4.
Heb je de testen die je hebt gedaan allemaal op één locatie gedaan? Als dat niet zo is, dan moet je het opnieuw testen. Blijf dan op één plek.
De reden waarom je met T-Mobile wél bereik hebt met je S4 is voor mij onduidelijk. Wat je zou kunnen proberen is om je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Laat je me weten wat je nieuwe ondervindingen zijn?
Bekijk originele reactieWelkom op het forum :)
Ik vind je ondervindingen een beetje vreemd. Als je de simkaart in een andere telefoon doet, dan heb je met de simkaart van Simyo goed bereik. Dit geeft aan dat er niets mis is met je simkaart of met het netwerk. Als je op onze coveragechecker kijkt, zie je dat je op jouw postcode op alle frequenties goed bereik hebt. Wat je nog even zou kunnen proberen (voor de zekerheid) is om de Simyo simkaart in nog een andere telefoon te doen. Ik denk namelijk dat er toch iets mis is met jouw eigen Samsung S4.
Heb je de testen die je hebt gedaan allemaal op één locatie gedaan? Als dat niet zo is, dan moet je het opnieuw testen. Blijf dan op één plek.
De reden waarom je met T-Mobile wél bereik hebt met je S4 is voor mij onduidelijk. Wat je zou kunnen proberen is om je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Laat je me weten wat je nieuwe ondervindingen zijn?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.