Ik wil graag voor mijn kind, dat ik al onder MijnSimyo beheer een abonemment met een nieuwe telefoon afsluiten. De vragen die langskomen betreffen volwassene met inkomen etc. Hoe pak ik dat aan?
nieuwe telefoon voor kind kopen, hoe doe ik dat?
Beste antwoord door Ashley
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Zoals
Is de aansluiting momenteel nog een prepaid op naam van je kind dien je eerst de aansluiting om te zetten naar een abonnement. Dit kan door via de website in te loggen op de mijn Simyo van het kind en in het overzicht te klikken op overstappen. Let wel op dat voor het omzetten naar een abonnement de aansluiting op naam moet staan van iemand die 18 of ouder is. Mocht dit niet het geval zijn kan je een kopie ID huidige en nieuwe contractant mailen naar klantenservice@simyo.nl. Wij zullen dan de tenaamstelling voor je aanpassen.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.