Ik heb een sim only abonnement afgesloten en een vriendin van mij heeft het voor 3 maanden gebruikt. Voor de eerste 2 maanden ging alles goed. Ik heb op de derde maand het abonnement afgezegd en dat ging goed. Dezelfde dag krijg ik een bericht dat het nummer is geblokkeerd door hoogverbruik. Vervolgens, 2 weken later krijg ik een factuur van eur 1064. Hoe kan het dat zo snel is gegaan in maar 2 weken? en hoe kan het dat de sim kaart pas na een bedrag van eur 1064 wordt geblokkeerd? Vooral voor een abonnement wat 11 eur kost.
Ik snap ook niet waarom ik pas toen ik het abonnement heb stopgezet dat ik dan pas een waarschuwing krijg over hooggebruik.
Ik zou graag in gesprek willen gaan, want dit is een te hoog bedrag om voor mij te betalen en het is uit het niets gekomen. Graag spreek ik met iemand zodat we tot een overeenkomst kunnen komen.
Alvast bedankt.