Over bundel heen, absurde factuur van €241,45.
Ik heb al simyo vanaf 2016, nooit problemen gehad.
Je kent het wel...voor t slapen gaan een YouTube filmpje bekijken, en je valt in slaap.
Volgende ochtend zie ik sms'jes van simyo, waarschuwingen met
'Hoi, vanwege hoge kosten in korte tijd hebben we je simkaart uit voorzorg geblokkeerd voor uitgaand verkeer.'
Oke simkaart dus geblokkeerd! Filmpje op YouTube waren dus verder aan het afspelen, simkaart geblokkeerd omdat mb's over me bundel gingen maar de teller tikte gewoon door!! Bundel van 6 gig was op wat gebeurd er dan je betaald 15 cent per mb! Ik zag bij me verbruik dat er 8 euro zoveel werd bijgeteld elk minuut! Dat was een dure nacht! Zondag ochtend chagrijnig naar me werk toe dus!
Nu moet ik 100 euro betalen om me kaart te laten deblokkeren. Ik hoop dat simyo mij tegemoet kan komen in deze situatie, je kan begrijpen dat ik dit niet nogmaals wil meemaken.
Ben al aan het nadenken om over te stappen op een andere provider!! Morgen toch eerst klantenservice bellen want dit kan zo niet.
Beantwoord
Te hoge factuur boven bundel, wat kan hier aan gedaan worden?
Beste antwoord door RicoK
Simyo stuurt op 80% en op 100% van je bundel gebruik een waarschuwingssms. Het is dan wel zaak om hierop direct actie te ondernemen in de vorm van 4G uit te schakelen of een extra losse bundel bij te kopen. Dit om verder oplopende kosten te voorkomen.
De buiten de bundel kosten zijn EUR 0,15 per MB. Dit allemaal wordt ruim gecommuniceerd op de Service pagina.
Waarom Simyo zaken wel of niet doet, zal een Moderator (= Simyo medewerker) beantwoorden.
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.