Beantwoord
Waarom staan er onverklaarbare "verstuurde" SMS-jes op mijn factuur?
Sinds de afgelopen periodes krijg ik een hogere factuur dan normaal. Als ik de belgeschiedenis bekijk op "mijn Kosten en Facturen" zie ik dat er geregeld kosten in rekening worden gebracht voor SMS-jes naar de nummers 8877 en 3190.
Deze nummers ken ik echter niet en ik heb ook nooit een bericht naar deze nummers gestuurd. Op een of andere manier gaat dat automatisch. Ze worden dan ook niet geregistreerd op mijn telefoon bij "verzonden SMS-jes."
Graag wil ik deze nummers dan ook laten blokkeren op mijn telefoon of via jullie zodat dit niet meer voorkomt.
Hoe kan ik dat doen? Ik wil voorkomen dat de onverklaarbare kosten uit de hand gaan lopen.
Desnoods zeg ik dan nog liever mijn abonnement op.
M.vr.gr.
Jeroen
Deze nummers ken ik echter niet en ik heb ook nooit een bericht naar deze nummers gestuurd. Op een of andere manier gaat dat automatisch. Ze worden dan ook niet geregistreerd op mijn telefoon bij "verzonden SMS-jes."
Graag wil ik deze nummers dan ook laten blokkeren op mijn telefoon of via jullie zodat dit niet meer voorkomt.
Hoe kan ik dat doen? Ik wil voorkomen dat de onverklaarbare kosten uit de hand gaan lopen.
Desnoods zeg ik dan nog liever mijn abonnement op.
M.vr.gr.
Jeroen
Beste antwoord door Ernst
Hoi Jeronimo33,
De nummers 8877 en 3190 horen inderdaad bij betaalde sms-diensten. Gelukkig zijn deze diensten standaard geblokkeerd bij Simyo en heb je de dure smsjes als antwoord niet terug gekregen.
Dat scheelt gelukkig veel geld.
Als ik iets verder terugkijk in je gebruiksgegevens zie ik ook nummer 9977.
Deze smsjes zijn geregistreerd via het netwerk en zodoende op je specificatie gekomen.
Je geeft aan dat je in je telefoon niet terugziet dat ze verstuurd zijn. Smsjes, ontvangen én verzonden zijn eenvoudig te verwijderen.
Weet je zeker dat niemand anders dan jijzelf toegang heeft tot je telefoon?
Friesian en Scotsman, dank voor de assistentie!
Bekijk originele reactieDe nummers 8877 en 3190 horen inderdaad bij betaalde sms-diensten. Gelukkig zijn deze diensten standaard geblokkeerd bij Simyo en heb je de dure smsjes als antwoord niet terug gekregen.
Dat scheelt gelukkig veel geld.
Als ik iets verder terugkijk in je gebruiksgegevens zie ik ook nummer 9977.
Deze smsjes zijn geregistreerd via het netwerk en zodoende op je specificatie gekomen.
Je geeft aan dat je in je telefoon niet terugziet dat ze verstuurd zijn. Smsjes, ontvangen én verzonden zijn eenvoudig te verwijderen.
Weet je zeker dat niemand anders dan jijzelf toegang heeft tot je telefoon?
Friesian en Scotsman, dank voor de assistentie!
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.