Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Op mijn toestel Moto G30 is plotseling de verbinding met internet weg. Op geen enkele wijze meer te repareren. Internet handmatig diverse keren ingesteld. Toestel opnieuw gestart met 5 minuten wachten, mt kwartier wachten…..alles zonder resultaat. Alle instelling staan goed. Internet via WiFi gaat probleemloos.
Melding bij Internet is: Simyo Geen verbinding. Telefoneren werkt zonder problemen.
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je ineens geen verbinding hebt met het internet!
Zojuist heb ik jouw postcode opgezocht en zie ik dat er een storing is gemeld vanwege werkzaamheden. Er staat op dit moment aangegeven dat dit rond 16:00 opgelost zou moeten zijn. Als je rond dit tijdstip het toestel opnieuw opstart ga ik ervan uit dat het internet weer werkt! Je kan dit eventueel terugvinden via deze pagina. Excuses voor het ongemak.
Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je ineens geen verbinding hebt met het internet!
Zojuist heb ik jouw postcode opgezocht en zie ik dat er een storing is gemeld vanwege werkzaamheden. Er staat op dit moment aangegeven dat dit rond 16:00 opgelost zou moeten zijn. Als je rond dit tijdstip het toestel opnieuw opstart ga ik ervan uit dat het internet weer werkt! Je kan dit eventueel terugvinden via deze pagina. Excuses voor het ongemak.
Dankjewel Amy. Het probleem is nu inderdaad verholpen. Er kan weer worden 'ge-internet'! Nooit gedacht dat het probleem in die richting kon zitten. Nogmaals dank voor je snelle reactie en ondersteuning.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.