Het tijdstip waarop data wordt verbruikt wordt niet correct weergegven in de Simyo app. Voorbeeld: ik gebruik data gedurende mijn treinreis van 09.00 - 11.00. Dit verbruik wordt dan in de Simyo app op een een tijd weergegeven dat ik allang niet meer aan het reizen ben. Zo kan ik dus niet nagaan hoeveel data ik op dat moment heb verbruikt. Bij al mijn dataverbruik staat een verkeerde/onmogelijke tijd aangegeven. Ik vermoed dat de hoeveelheid data wel klopt maar dus niet het tijdstip. Alsof de klok niet goed staat. Ik heb op het forum hier meer over gelezen maar nog geen goed antwoord gevonden. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is? Alvast bedankt!
Waarom klopt het tijdstip van dataverbruik niet?
Beste antwoord door Tessanne
Hoi Cora61,
Welkom terug op ons forum!
Wat jammer dat je het gevoel hebt dat de gemeten tijdstippen niet kloppen. Het verbruik wordt altijd direct geregistreerd vanaf de simkaart. Het tijdstip van verbruik en het tijdstip dat het verbruik wordt verwerkt zijn wel verschillend, het kan dus zijn dat het verbruik later wordt verwerkt. De sms'jes die je van ons ter waarschuwing (als je internetbundel op dreigt te gaan) krijgt zijn daarentegen wel altijd realtime.
Er zijn apps die je kunt downloaden voor het bijhouden van jouw verbruik, bijvoorbeeld: My Data Manager. Of deze app ook het exacte tijdstip aangeeft durf ik je niet met zekerheid te vertellen, wel zie je ongeveer hoeveel verbruik er was in welk uur. Hopelijk kun je daar wat mee! :)
Bedankt RicoK!
Groetjes,
Tessanne
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.