.

Ziggo WiFi spots

  • 6 June 2013
  • 79 reacties
  • 24241 Bekeken


Toon eerste bericht

79 reacties

Badge +6
Ik heb geen Ziggo zelf woon in Amsterdam en maak gebruik van UPC. Ik ben wel benieuwd naar dit aanbod.
Reputatie 7
Badge +9
Ik woon in Den Haag en Ziggo is zo lief om mij wel te laten verbinden zonder dat ik zelf een wifi-hotspot heb(Heb een modem, geen router; blame ziggo!).

Het is heel handig als je ergens op bezoek gaat. In dat soort gevallen heb je vaak gewoon zelf verbinding via de wifi-spot ipv daar te moeten vragen. Natuurlijk heb ik alle hotspot van famillie al in mijn toestel/e-reader/tablet/laptop staan, maar nu werkt het ook bij andere...

Het jammere is wel dat het voornamelijk in woonwijken werkt. In het centrum van Den Haag is de dekking best slecht. Parken zijn ook een no-go natuurlijk en het stand en de boulevard in Scheveningen zijn ook voor goed voor Simyo!
Reputatie 7
Badge +9
Dan kun je toch internet op je mobiel uitschakelen ? En ook de 3G optie !
Dan zal hij geen 3G verbinding maken !

Bij ons is het vanaf 15 Juli

Gr Wim


Da´s een goeie Wim. :p

Ik wil het eerst allemaal maar es ´aan den lijve´ gaan ervaren. Gewoon es her en der op straat gaan kijken hoe het met de WiFi zit. En als het lekker loopt, gaat 3G en dataverkeer op uit. Maar ga niet steeds aan en uitzetten. Daar beginnen we niet aan.🆒

Misschien wel bij mensen aanbellen en op de bank duiken voor gratis WiFi....http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/spiteful.gif
Dan kun je toch internet op je mobiel uitschakelen ? En ook de 3G optie !
Dan zal hij geen 3G verbinding maken !

Bij ons is het vanaf 15 Juli

Gr Wim

Reageer