.

Sticky

Wil jij visual voicemail? (Poll)

  • 18 December 2018
  • 49 reacties
  • 3690 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal!

Gebruik maken van voicemail doen veel mensen. Je spreekt dan een berichtje in, en als iemand jou belt maar je niet te pakken krijgt kan diegene een boodschap voor je achterlaten. Op dit moment bel je dan naar 1233 om je voicemail af te luisteren.

Tegenwoordig bestaat er nieuwe technologie om je voicemail visueel te maken. Je kunt dan naar elk voicemailbericht kijken en op 'play' klikken om 'm af te spelen. Je bladert dan door je voicemailberichten. Onderin deze post kun je zien hoe dat er dan uit ziet.

Mijn vraag is: lijkt dat je een prettige toevoeging? Zou je graag gebruik maken van visual voicemail? Als je naar beneden scrollt, kun je stemmen!

Laat het mij weten!

Groetjes,
Jihane

Zou je gebruik willen maken van visual voicemail?


49 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MR6,

 

Ja, daar hangt ie nog steeds. We kregen wel laatst de tip over een app die dit aanbiedt: http://voozzle.com/gb/nl/ 

Wellicht is dit ook iets voor jou?

 

Groetjes,

Daisy 

Dat lijkt me niet echt wenselijk:

> Door Voozzle te activeren schakelt je telefoon niet (langer) door naar de voicemail van je provider, maar naar de voicemailserver van Voozzle.

Kun je hem misschien wat hoger hangen op het bord? ;-)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mr6,

 

Bedankt voor je bericht! Ik zal @Daisy vragen of ze hier een update over heeft. :)

 

Groetjes,

Tessanne 

Voooozle  is niet eens meer beschikbaar in de AppStore!

Reputatie 7
Badge +6

En een update ook niet na een half jaar🤭

Reputatie 7
Badge +6

Hoi!

 

We hebben inderdaad nog steeds geen visual voicemail en het ziet er ook niet naar uit dat we dit in de nabije toekomst gaan krijgen.

 

Weet niet precies waarom ik hier niet meer op heb gereageerd maar weet wel dat er in de tussen tijd ook andere topics aan bod waren gekomen over dit onderwerp, misschien daarom? Ik had het toevallig enkele weken geleden nog besproken in de wall of change meeting en die uitkomst toen ook in het andere topic geplaatst meen ik.

 

Groetjes,

Daisy

Hi,

zou Simyo hier weer eens naar kunnen kijken? Ik gebruik al ca 9 jaar Simyo en ben erg tevreden (anders zou ik niet zo lang blijven :-) ). 

Heb een tijdje idd Voozzle gebruikt maar die werkt niet meer.

Maar het ontbreken van visual voicemail is wel een reden waarom ik nu toch een beetje naar andere aanbieders zit te kijken (youfone).

Thanks!

Reputatie 7

@Bolle2 Ik ben bang dat je dan toch zal moeten gaan (uit)kijken bij/naar een andere provider.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Mr6,

 

Ik heb dit zojuist nagevraagd en dit gaat helaas voorlopig niet gebeuren ivm andere projecten.

 

Groetjes,

 

Nihad

ja graag!

Reputatie 7
Badge +6

Dat wordt geduld hebben dan😉

...schopje

 

Het zou zóóó fijn zijn als Simyo (of beter alle providers standaard; Hé, het is ondertussen 2023 hoor. ) dit aanbiedt ipv die archaïsche implementatie zoals het nu moet… :-(

 

Thnx...

Reputatie 4
Badge +4

Nog een schopje! 

 

Dit moet écht nodig geïmplementeerd worden evenals 5G ondersteuning. Simyo is al heel lang geen ‘budget’ provider meer. Technisch kan het uiteraard want KPN heeft het ook gewoon. 

Reputatie 7

@ahmed_a Helemaal mee eens. Het bestuur in de ivoren toren zou eens tot dat besef moeten gaan komen….

Reputatie 4
Badge +4

@RicoK Zit wel serieus te overwegen om (na 12 jaar Simyo) over te stappen naar KPN 😅. Het scheelt een paar euro, maar je krijgt er een hoop voor terug.

Reputatie 7

@ahmed_a Ik sta er net zo in.

Ik ben ook al weer een erg lange tijd bij Simyo. Ik denk ook zo’n 10, 11, 12 of 13 jaar, geen idee, maar Simyo staat stil. Al een lange tijd erg stil. Ja, oke, met de e-sim waren ze er wel vlot bij, maar wat een debacle was (is?) dat zeg. En heel veel klachten die je leest (en nog steeds de Beste Provider….).

Ik heb mijn ogen wagenwijd open. Ik overweeg om met mijn gezin zo’n gezamenlijk Red abo te nemen bij Vodafone. Eerst (ook) even zien of ik bij Ziggo blijf of ga overstappen naar een andere partij.

Inderdaad, ik ga dan wel meer betalen, maar ga wel met de tijd mee.

Reputatie 7
Badge +9

Eerst (ook) even zien of ik bij Ziggo blijf of ga overstappen naar een andere partij.

Inderdaad, ik ga dan wel meer betalen, maar ga wel met de tijd mee.

Als je geen glasvezel hebt, dan is Ziggo meestal (helaas) het beste qua internet.

Reputatie 7

@Groentjuh Ik ben wel nog altijd een erg tevreden Ziggo gebruiker, v/h Casema, UPC etc etc, maar vorige maand hadden zij wel een stevige prijsverhoging doorgevoerd.

Ik heb ook een glasvezeldraadje in mijn meterkast hangen, waardoor ik alle kanten op kan en de keuze ook reuze is.

Reputatie 7
Badge +6

Ik ben ook al weer een erg lange tijd bij Simyo. Ik denk ook zo’n 10, 11, 12 of 13 jaar, geen idee, maar Simyo staat stil. Al een lange tijd erg stil. Ja, oke, met de e-sim waren ze er wel vlot bij, maar wat een debacle was (is?) dat zeg. En heel veel klachten die je leest (en nog steeds de Beste Provider….)

 

inderdaad wat een drama is dat zeg die eSIM het forum staat er vol mee🙈

misschien beter om een apart forum hiervoor te creëren😇

Reputatie 7
Badge +6

Hi @ahmed_a,

Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad dat wij op het moment de Visual Voicemail niet ondersteunen.

Ik heb zojuist navraag gedaan of er hier iets bekend over is, zodra ik hier meer over weet zal ik dit met jullie delen!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 4
Badge +4

Visual voicemail, voor mij niet iig. Ik hou het bij mijn antwoord apparaat. Wordt ik gebeld door een anoniem of onbekend nummer kan ik eerst luisteren wie het is voor ik evt aanpak. Ben ik niet thuis mogen ze inspreken 😋

 

 

Dat is juist het hele chille van visual voicemail. Dan kun je al je berichten direct op je scherm zien en selectief kiezen wat je wilt afluisteren.

Hi @ahmed_a,

Bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad dat wij op het moment de Visual Voicemail niet ondersteunen.

Ik heb zojuist navraag gedaan of er hier iets bekend over is, zodra ik hier meer over weet zal ik dit met jullie delen!

Groetjes,
Roeqajja

Thanks! Graag ook de vraag voor 5G voorleggen. Anno 2023 is dit echt wel iets wat aangeboden zou moeten worden. Simyo zou dan bijna als enige van de ‘kleine providers’ deze dienst leveren. Dat lijkt me wel een goede selling point voor nieuwe (en bestaande) abonnees.

Overigens omtrent visual voicemail. Besef dat als je ‘t aanbiedt je in een klein rijtje komt van providers die ‘t aanbieden. Tussen KPN en die roze provider. Dat zou toch briljant en een game-changer zijn!

Reputatie 7
Badge +6

Ik voel de bui al hangen voor beide punten.

we gaan dit nog niet aanbieden hopelijk in de toekomst🤭

Reputatie 7

@ahmed_a Ik ben bang dat het uitdraait op wat @Ron H aangeeft.

Het is zoooo jammer dat Simyo niet meer zo vooruitstrevend is als eigenlijk nog maar vrij recent. Ik weet niet wie er nu in de Ivoren Toren zit(ten) bij Simyo, maar man o man, wat zou(den) deze eens moeten worden wakker geschud. Ik heb zelfs het gevoel, dat het merendeel van de klachten, maar ook ideeën, niet eens de Ivoren Toren bereikt.

Reputatie 4
Badge +4

Tja @ahmed_a dan is het bericht al ingesproken. Met een antwoord apparaat luister je TIJDENS het inspreken mee.

Ah ik snap wat je bedoelt. Maar op een mobiele verbinding een antwoordapparaat zonder extra hardware of software lijkt me lastig. Tenzij je een Android telefoon hebt en ongure software installeert....

Reageer