.

Wie was jouw vorige provider?


Badge +1
Bij welke provider zat je hiervoor? Ik ben daar wel benieuwd naar.

Ik heb eerst 2 jaar bij Ben gezeten, daarna 2 weekjes bij Tele2.

35 reacties

Reputatie 6
Badge +10
En dcs88, blijf je hier wel hangen? 😉
Badge +1
@Tiury uiteraard
Reputatie 6
Badge +10
Kijk, dat bevorderd de gezelligheid op het forum weer! 😉
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb nu de Samsung S5 duos, dual sim dus, de S4 heeft Anita nu, de S3 is algemene reserve. De Acer dual sim is reserve voor de S5 duos. !

Overzie je dat allemaal nog wel, Frans? :P

Ikzelf kreeg net een mailtje van sloopdecrisis 😳 dat ik zo snel mogelijk over zou moeten stappen van Simyo naar Y##f##n. :8. Goedkoper daar. 🆒. Dus lui, het was gezellig....wie ik niet meer zie....

Reputatie 7
Badge +9
Ik overzie het nog prima hoor, goede bril hè 🙂.

Ik heb toch een vaag vermoeden dat ik je nog wel eens zal zien op het forum .

Voor je IPhone zijn er adapters verkrijgbaar zodat ze ook als dual-sim werken dus je kan dan je Y##f##n kaartje samen met je Simyo kaartje gebruiken ☺

Misschien dat er ooit nog eens een echte dual-sim IPhone komt, zou nog handiger zijn.
Reputatie 5
Badge +11
Er is een reden dat er een 'F' en een 'You' in de naam zit, he ;)
Nee, alle gekheid op een stokje; kijk niet alleen maar naar de prijs, kijk ook naar de service 😃
Reputatie 1
Badge +5
Tele2, nooit meer.
Weet niet of het aan het T-Mobile netwerk licht? Maar bij tele2 altijd last gehad van trage internet of slecht dekking van 3g of H.
Reputatie 4
Badge +8
Mijn eerste provider was Libertel (tegenwoordig Vodafone), vervolgens vloog ik naar het oude BEN (Ten tijde dat ze nog een eigen netwerk hadden 1999-2000), vervolgens nog even op visite geweest bij Dutchtone (prepaid smart) om daarna te nestelen bij Hi.
Na mijn Hi periode ging weer naar de rode duivel Vodafone (mijn oude werkgever), om door te vliegen naar Simyo, alwaar ik bijna een jaar de vaste vogel aan huis was.
Momenteel ben ik volledig genesteld bij T-Mobile, en ben ik van plan daar voorlopig te blijven.
Even voor forumgenoot "franswon", het T-Mobile netwerk wordt compleet vernieuwd, en op heel veel plekken is het bereik van 2G, 3G en 4G goed tot zeer goed, en is het T-Mobile netwerk zeker te vergelijken met die van KPN.
T-Mobile heeft in die twee jaar dat je er weg bent, een flinke netwerkverbetering doorgevoerd, want ik heb niets te klagen over slecht bereik of zo.

Maar mocht Simyo na einde contractperiode van T-Mobile een vergelijkbaar pakket aanbieden zoals T-Mobile nu doet, dan is de kans zeker aanwezig dat ik weer terug vlieg.
Al zal dat niet eerder zijn dan over twee jaar!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Mich,

Ik denk dat op sommige plaatsen het netwerk van T-Mobile inderdaad verbeterd is. In Zuid-Beveland wil mijn 2e Sim (BASE) wel eens naar hun netwerk springen. Hier op Walcheren absoluut niet. Buiten Middelburg en Vlissingen is het netwerk soms niet eens zichtbaar op SIM 2 (Samsung S5 Duos).
Er is dus nog wel wat te doen voor T-Mobile hier.
Dit gebied is vrijwel altijd als laatste aan de beurt, ook bij de uitrol van 4G door KPN.
Reputatie 6
Badge +10
Maar mocht Simyo na einde contractperiode van T-Mobile een vergelijkbaar pakket aanbieden zoals T-Mobile nu doet, dan is de kans zeker aanwezig dat ik weer terug vlieg.
Al zal dat niet eerder zijn dan over twee jaar!


Oké, ik zal de productmanager hier aan het werk zetten 😉. Even zien of we deze vogel weer in het oranje nestje kunnen laten landen.

Groetjes, Tiury

Reageer