.

steeds vaker gekozen voor virtuele provider

  • 24 June 2014
  • 6 reacties
  • 1445 Bekeken

Reputatie 7
Dit wilde ik even delen...:
http://tweakers.net/nieuws/96879/vier-op-tien-nederlanders-kiezen-voor-vaak-goedkopere-virtuele-provider.html

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi RicoK,

Inderdaad, we krijgen het steeds drukker :p
Het is ook wel vaak een simpele rekensom: wat betaal je per maand voor een abonnement incl. telefoon? En wat betaal je excl. telefoon en tel daar de kosten van een los toestel bij op.
9 van de 10 keer ben je simpelweg goedkoper uit met een los toestel. Alleen de aanschafprijs ineens is wat men vaak nog tegenhoudt, lijkt me.
Reputatie 5
Badge +10
Leuk artikel. Daarnaast is het volgens mij ook zo dat smartphones steeds langer mee gaan. Zoveel vernieuwing biedt de iPhone 5S niet ten opzichte van de iPhone 5.
Reputatie 7
Leuk artikel. Daarnaast is het volgens mij ook zo dat smartphones steeds langer mee gaan. Zoveel vernieuwing biedt de iPhone 5S niet ten opzichte van de iPhone 5.

Een smartphones zal zo lang mee kunnen gaan zolang een gebruiker wil dat ie mee gaat....:rolleyes:.

Aangaande de vernieuwingen van een 5S t.o.v. (mijn) 5 zit er toch wel een groot verschil tussen hoor. Laatst had ik een 5S vast. Deze is sowieso aanzienlijk sneller, wat duidelijk waarneembaar is bij het binnenhalen en installeren van een update van een app. De 5S heeft 4G voor zowel KPN en Vodafone tegenover alleen Vodafone voor de 5. En deze heeft een vingerafdrukscanner wat het unlocken aanzienlijk eenvoudiger en sneller maakt. Of dit de stevige prijs waard is, moet een ieder voor zich zelf weten natuurlijk, maar de vernieuwingen zijn er wel hoor.
Reputatie 6
Badge +10
Leuk topic Rico!

Het grootste verschil zit 'm inderdaad in de vingerscanner en de 64-bit chip van de iPhone 5S. Dit verschil is in ieder geval wel noemenswaardiger dan het verschil tussen de 4 en de 4S 😃

De iPhone 5 op zichzelf vond ik weinig speciaals aan toen hij uitkwam 🙂 Zelfs nog een aantal minpunten als je het toestel zou vergelijken met alle andere "Flagship" telefoons.

Maar even ontopic! Ik begin het zelf ook te overwegen om na mijn huidige abonnement over te stappen naar een sim-only. Dan zal ik van te voren meer moeten sparen, maar heb je absoluut meer inzicht over wat je nou uitgeeft aan je telefoon.
Leuk artikel. Daarnaast is het volgens mij ook zo dat smartphones steeds langer mee gaan. Zoveel vernieuwing biedt de iPhone 5S niet ten opzichte van de iPhone 5.

Een smartphones zal zo lang mee kunnen gaan zolang een gebruiker wil dat ie mee gaat....:rolleyes:
Ook dit is relatief....
Wanneer je het leest zoals het er staat dan klopt dat, echter bij een ip67 waardige smartphone (robuust) maakt het gebruik van (vallen 10 x op een dag :rolleyes: ;) Minder uit dan bij een gewone smartphone.


Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Klopt, ik durf mijn aaifoontje ook echt geen 10x per dag te laten vallen, de Samsung van m'n vrouw lijkt een abonnement te hebben op vallen en werkt nog steeds!

Reageer