.

Beantwoord

MB verbruik buiten de bundel, hoe kan dit?

  • 9 February 2016
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Badge
Hoe is het mogelijk dat ik om 16.20 uur een sms krijg dat mijn internetbundel op is, voor het eerst in jaren..en dat ik nu een paar uur later al € 30,86 daarvoor moet betalen. Ik heb alleen wifi gebruikt..dit kan toch niet waar zijn?? Heb inmiddels 500mb bijgekocht maar dit is onmogelijk!!
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 9 February 2016, 23:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Pien 2009,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is inderdaad mogelijk dat dit kan gebeuren.
Internet kan er zo doorheen gaan. Lees mijn post hierover inhttps://forum.simyo.nl/internet-62/info-mobiel-internet-gebruik-31748

Waardoor het gebruikt is kan je vinden in je mobiel.
Daar staat het meestal in.

Je kunt zoveel data verstoken door updates te doen via het netwerk van Simyo of veel filmpjes te kijken of muziek te streamen.

Heb ik je zo een goede uitleg gegeven of heb je nog vragen?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Pien 2009,

Nogmaals welkom op het forum van Simyo.

Om het overzicht te bewaren op het forum, heb ik je vraag verplaatst naar het subforum 'Internet'.

Heel begrijpelijk dat het onduidelijk is waar je verbruik naartoe gaat. Maikel.twinnie heeft helemaal gelijk en je een link gestuurd. Heb je daar al naar gekeken? Internetverbruik buiten de bundel, kan hoog in de kosten oplopen. Het moment dat de sms wordt verstuurd, klopt. Als er dan nog apps open staan en data verbruiken, loopt dit natuurlijk door. Goed dat je MB's hebt bijgekocht. In deze blog lees je nog meer handige tips om buitenbundelkosten te voorkomen.

@maikel.twinnie; bedankt voor je antwoord en de link naar je topic. Top!

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Badge
Oke..dankjewel!
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Pien,

Graag gedaan. (Ook namens Angelica verwacht ik.)

Als je nog vragen hebt ben je van harte welkom op het forum.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pein 2009,

Uiteraard ook namens Angelica graag gedaan 🙂 Fijn dat het op deze manier duidelijker geworden is voor je. Zoals Maikel.twinnie al heel mooi zegt: Voor andere vragen staan we ook voor je klaar, stel ze dus gerust!

Groetjes,
Angela

Reageer