Skip to main content
Vraag

Simyo Forum @ Mobile

• December 3, 2025
  • 7 reacties
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan

Hoe gebruik ik het Simyo forum op mijn telefoon? Als ik op inloggen druk opent ie de app (waar ik al ben ingelogd) en verder gebeurd er niks.

7 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • December 4, 2025

Herkenbaar   als aanvulling moet nu iedere keer opnieuw inloggen op het forum voorheen nooit last van.

met iPhone 16 alles up-to-date.

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • December 4, 2025

Herkenbaar   als aanvulling moet nu iedere keer opnieuw inloggen op het forum voorheen nooit last van.

met iPhone 16 alles up-to-date.

Lukt het jou dan uberhaupt in te loggen op het forum op de telefoon?

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • December 4, 2025

Ja via annuleren🤔

maar het loopt allemaal niet lekker

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • December 4, 2025

De “Mijn Simyo”-app wil waarschijnlijk de link naar de inlog pagina van Mijn Simyo in zich openen, maar dat werkt natuurlijk niet. Als je dat naar op inloggen klikt en dan vraagt de browser (veelal eenmalig) of je mijn.simyo.nl in de Mijn Simyo app wilt openen. Doe je dat, dan krijg je dit probleem. Doe je dat niet, dan krijg je ofwel veelvuldig die vraag of werkt het wel goed.

JanD
  • Forum Expert
  • December 4, 2025

Ik gebruik het Simyo forum uitsluitend via de pc en wat ik al eerder aangaf, maar nooit een reactie op kreeg, als ik uitlog kom ik op de inlogpagina van MijnSimyo uit i.p.v. op de inlogpagina van het forum.

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Actief Simyaan
  • December 4, 2025

En als je daarna weer inlogt komt je hier terecht:

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • December 4, 2025

Hi All, 

Bedankt voor de vele aandachtspunten die jullie omschrijven! 

Ik denk dat het goed is als we hier eens in duiken, want het gebruik via de telefoon verloopt duidelijk nog niet helemaal soepel. ​@Seren ik tag jou hier ook even in! 

Groetjes, 

Tessanne