.

Beantwoord

november rekening is veel te hoog

  • 30 December 2023
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Mijn rekening van november is veel te hoogĀ 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 2 January 2024, 16:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gerard van der poel,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je een hoge rekening hebt gekregen! Ik kijk graag even met je mee wat er is gebeurd.

Ik zie dat de kosten zijn ontstaan vanwege internetverbruik buiten je bundel. Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwingssmsā€™jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze smsā€™jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (ā‚¬ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over.Ā 

Als je dochter een Android telefoon heeft, wil ik de tip meegeven om een datalimiet in te stellen via de instellingen in je telefoon om dit in de toekomst te voorkomen. Als zijĀ een iPhone heeft, dan wil ik je verwijzen naarĀ dit topic.Ā Op onze website hebben wij eenĀ blogĀ met meer handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen.Ā 

Wij kunnen het voorstellen datĀ de kosten niet bewust zijn gemaakt.Ā Ik wil je daarom graag helpen en met je meekijken wat wij hier aan kunnen doen. Zou je mij eenĀ privĆ©berichtĀ willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kan voor nu nog niks beloven, maar wij kunnen samen naar de mogelijkheden kijken.

Bedankt voor de hulp! @Ron HĀ en @Kaas BerrieĀ šŸ™‚

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 4
Badge +2

November rekening is veel te hoogĀ  graag aanpassenĀ 

@Gerard van der poelĀ , nou, daā€™s ook wat. Echter, zonder nadere gegevensĀ kan zelfs een Simyo medewerker hier helemaal niets voor uĀ doen. Vul in elk geval uw profiel volledig in, dan krijgt u begin 2024 zekerĀ eenĀ reactie. Hier even kijken help misschien ook (klik).Ā 

āœØ een goede jaarwisseling gewenstĀ āœØĀ 

Reputatie 7
Badge +6

Tuurlijk doen we gelijkšŸ¤”
En wat moet er vanaf?

November rekening is veel te hoogĀ  graag aanpassenĀ 

Reageer