.

Beantwoord

november rekening is veel te hoog

  • 30 December 2023
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Mijn rekening van november is veel te hoog 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 2 January 2024, 16:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

November rekening is veel te hoog  graag aanpassen 

Reputatie 7
Badge +6

Tuurlijk doen we gelijk🤔
En wat moet er vanaf?

Reputatie 4
Badge +2

November rekening is veel te hoog  graag aanpassen 

@Gerard van der poel , nou, da’s ook wat. Echter, zonder nadere gegevens kan zelfs een Simyo medewerker hier helemaal niets voor u doen. Vul in elk geval uw profiel volledig in, dan krijgt u begin 2024 zeker een reactie. Hier even kijken help misschien ook (klik). 

✨ een goede jaarwisseling gewenst ✨ 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gerard van der poel,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je een hoge rekening hebt gekregen! Ik kijk graag even met je mee wat er is gebeurd.

Ik zie dat de kosten zijn ontstaan vanwege internetverbruik buiten je bundel. Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwingssms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. 

Als je dochter een Android telefoon heeft, wil ik de tip meegeven om een datalimiet in te stellen via de instellingen in je telefoon om dit in de toekomst te voorkomen. Als zij een iPhone heeft, dan wil ik je verwijzen naar dit topic. Op onze website hebben wij een blog met meer handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen. 

Wij kunnen het voorstellen dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Ik wil je daarom graag helpen en met je meekijken wat wij hier aan kunnen doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kan voor nu nog niks beloven, maar wij kunnen samen naar de mogelijkheden kijken.

Bedankt voor de hulp! @Ron H en @Kaas Berrie 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer