Mijn rekening van november is veel te hoogÂ
November rekening is veel te hoog graag aanpassenÂ
Tuurlijk doen we gelijk
En wat moet er vanaf?
November rekening is veel te hoog graag aanpassenÂ
een goede jaarwisseling gewenst Â
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je een hoge rekening hebt gekregen! Ik kijk graag even met je mee wat er is gebeurd.
Ik zie dat de kosten zijn ontstaan vanwege internetverbruik buiten je bundel. Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwingssms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over.Â
Als je dochter een Android telefoon heeft, wil ik de tip meegeven om een datalimiet in te stellen via de instellingen in je telefoon om dit in de toekomst te voorkomen. Als zij een iPhone heeft, dan wil ik je verwijzen naar dit topic. Op onze website hebben wij een blog met meer handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen.Â
Wij kunnen het voorstellen dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Ik wil je daarom graag helpen en met je meekijken wat wij hier aan kunnen doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kan voor nu nog niks beloven, maar wij kunnen samen naar de mogelijkheden kijken.
Bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.