.

Beantwoord

Willen jullie het nummer 3555 blokkeren?

  • 1 June 2015
  • 8 reacties
  • 1387 Bekeken

Ik ontvang meldingen van nummer 3555 voor mobile diensten die ik per week moet betalen. Hoe kom ik ervan af? Dit is ongewenst!
icon

Beste antwoord door Ray 2 June 2015, 09:30

Bekijk originele reactie

8 reacties

Normaliter ondersteund Simyo geen sms betaal diensten. Opmerkelijk dat je er dan toch last van heb.
Graag verwijs ik je naar Pay Info voor het blokkeren van dit soort ongewenste berichten.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi J. G., welkom op het Simyo forum,

Het is erg vervelend voor je dat je bent aangemeld voor een abonnement per sms. Het is vaak voldoende op het woord: Stop terug te sms'en als je weer zo'n bericht ontvangt. De website van Raytje is ook een hele handige. Hiermee meld je je nummer af bij elke betaalde sms-dienst waar hij bij staat aangemeld. Dit kun je zien als een soort 'bel-me-niet' register.

Bij jouw aansluiting is het nog mogelijk om van deze diensten gebruik te maken. Dit komt omdat een een wat oudere Simyo Prepaid hebt. Ik kan ervoor zorgen dat je in de toekomst geen sms-diensten meer kunt ontvangen, zou je dat willen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Raytje 🙂.
JA nr.3555 blokkeren aub
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Theodorusmichael,

Wij kunnen niet alleen het nummer 3555 te blokkeren. Via deze link kan je dit nummer blokkeren. Wij kunnen alleen alle betaalde sms-diensten blokkeren. Zou je dit willen?

Groetjes, Angelica
Ja blokkeer maar, ben het helemaal zat.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Theodorusmichael,

De blokkade zit erop. Het is niet meer mogelijk deze sms'jes te kunnen ontvangen.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? :)

Groetjes, Angelica
Bedankt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theodorusmichael,

Graag gedaan namens Angelica 🙂 Mocht je onze hulp in de toekomst nog eens nodig hebben, laat je het dan weten? We staan voor je klaar!

Groetjes,
Angela

Reageer